keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Ajantuhlauspostaus vai kokeisiin lukua??


Huomenna alkaa koeviikko. Ensimmäinen koe, ja mulla on jo nyt into lopahtanut tähän touhuun. Oon tänään esim. Katsonut leffaa, kuolannut h&m sivustolla, kahvitellut vanhempien kanssa (wtf!! no vain kahvia, relax people) yms...

En vaan yhtään jaksa lukee... Tänään mulla oli muuten koulussa niiiin läski olo koko päivän ettei mitään rajaa. Ällötti vaan koko ajan, ja en pystynyt ajattelemaan mitään muuta. Keskityin vaan siihen tunteeseen ihan 100%, ja huomasin olevani ihan muissa maailmoissa, kun yhtäkkiä havahduin siihen, että opettaja seisoo vieressäni, ja koko muu luokka tuijottaa hiljaa... Nolooo :/

Oi, en ole varmaan kertonut että olen lauantaina suuntaamassa Helsinkiin :) Muuten tosi kiva, paitsi että vanhemmilla on siellä joku "suosikki PIZZA ravintola", missä on sitten ihan pakko käydä. Tosi kiva... Mun ehdotuksia salaatti baarista ei tietenkään kuunnella, pitäähän vanhempien saada mahat taas piukeaksi :[ Olen kyllä jo ilmoittanut porukoille, etten aijo syödä siellä palaakaan pitsaa. Toivotaan että itsekuri pitää ://

En osaa millään päättää , että olisko mulla perjantaina vai lauantaina boostaus päivän... Pidän sen kyl varmaan lauantaina, kun sillon on siellä helsingissä kuitenkin vaikeaa syödä näitä mun omia vähäkalorisia ruokia. Tulen sieltä sitten vasta sunnuntaina takas kotiin, että pitää syödä siellä joku kaloripitoinen aamupalakin... yök.
Yritän ottaa tän haasteena, niinkuin sen viime viikonloppuisen suku-jutunkin :)


Nyt kun tää koeviikko alkaa, niin en varmaan kauheasti ehdi päivittämään tätä mun blogia... On kauhee kiire koko ajan ja kaikkea muutakin mahdollista. Mut katsotaan jos jossaan välissä ehtisin :)
Lots of love,
Marissa <3

5 kommenttia:

  1. haha, ollaan me oikeit lukutoukkii. :D Noot.
    kyl se lauantai sit olis varmaa parempi boostus-päivä ku siel helsingis sun pitää varmaa joka tapaukses syödä...? mut tsempit nyt sullee <3 :-)

    VastaaPoista
  2. VOi hitto kuule on asiat huonosti, paino ihan päi vittujaaaaa enkä saa sitä laskemaan.. :(( Vituttaaaa aivan suunnattomasti!!1!! :@ Mut tsemii siulle kuitenki hesan reissuun, nou hätä jos vähän lipsahat oot ainakin pärjänny paremmin ko mie.. :< <3

    VastaaPoista
  3. Jotenkin se kavereista eritysminen tulee ihan itsestään vaikka en välttämättä haluaisi sitä, koska tieädän että jos nyt alan kokoajan kieltäytymään heidän seurastaan niin ne eivät välttämättä sitten ole enään kanssani kun "minulle sopii" Jos ymmärrät mitä tarkotan? :)

    Onnee koeviikolle ja tohon Hesan reissuun! Jaksamisia ♥

    VastaaPoista
  4. joo, oon täs koko viikon ahminu ja anhminkin kunnialla sunnuntaihin.. kunnes alan pitää kauheeta rääkkiä parhaani mukaan :) sulle tsemiä kokeisiin ja hesareissuun | <3

    VastaaPoista
  5. Pidä sinäkin hauskaa Helsingissä, minäkin koitan en vain tiedä onko sitten mutta ihan sama.
    Toivottavasti onnistut<3

    VastaaPoista