sunnuntai 27. syyskuuta 2009

A post full of nothingness


Tänään ei ole tapahtunut yhtään mitään. Eli tosi jännä postaus tiedossa -.-'


Tähän mennessä kaloreita tullut 420, mut saan syödä tänään vielä jogurtin iltapalaksi... Sitten kalorit meniskin 475, mut sekin olis viel ok...


Tekis tosi paljon mieli vaan syödä. Ei sen takii, et mun maha murisee, tai et mä haluaisin syödä. Mulla on vaan niin tylsää, enkä jaksa tehdä koulu hommia...




Taidan mennä saunaan, kun on ollut koko päivän ihan mielettömän kylmä :/
Onko se että palelee muuten oikeasti merkki siitä et laihtuu? Vai onks tää vaan mun oma pikku harhaluulo... O__o



Olen ihan hiton väsynyt. Eilen kun tultiin sieltä juhlista joskus puolen yön aikaan, ja sen jälkeen halusin viel kirjottaa ton postauksen, niin jäi nukkumaan meno melko myöhäiselle... Pääsin sänkyyn vasta yhdeltä, ja eihän se uni sit tietty tullut ollenkaan. En tiedä missä vaiheessa sitten oikeasti nukahdin.





Olen muuten päättänyt olla puntari-lakossa tän 3v3k:n ajan. Ja olen myös päättänyt alkaa pitämään kerran viikossa boostaus päivää, ja muut päivät pitää siinä 600 alapuolella.
En keksinyt tätä aivan itse, vaan luin sen Cupcake monster:in blogista :)





Toivottavasti kaikilla oli kiva viikonloppu,
mulla ei arvatenkaan ollut ;P





Love and boredom,
Marissa <3

1 kommentti:

  1. Oikeessa oot tuossa palelemis jutussa, näinhän se menee ;) Onnittelut selvistä merkeistä, nyt vaa villahousut jalkaan! :D

    Uaah, puntarilakko kuullostaa hyvältä. Itse mittaan kerran viikossa, mutta voisin kyllä ryhtyä tuohon. Ei pahempi juttu laisinkaan...

    Supersöpsö kuva, tsemii sulle♥

    XOXO, Ginny.

    VastaaPoista