lauantai 12. syyskuuta 2009

Och jag blir gärna en martyr, vi behöver nog en ny


Ensinnäkin, koulu on niin tylsää!! Olen tuhertanut tänään paperille kaksi ruotsin esseetä, ja nyt tuntuu, et ajattelenkin ruotsiki! ;[

Ja huomenna jos sais kirjoitettua noita psykologian esseitä (joita on jäänyt varmaan joku 5 tekemättä) niin olis aika hyvä...


Okei, pieni valitus hetki koulu asioista, mun vaan piti saada ruotsi patoutumat purettua jonnekkin :]

Mutta, nyt siis laihdutukseen. Tänään(kin) on mennyt hyvin, ja päivän saldoksi tulee 375. Outoa... Eikä mulla edes ole ollut nälkä kun ihan vast joskus kasilta illalla. Kalorit meni siis sen takia niin hyvin, et vanhemmat lähti aamupalan jälkeen mökille, niin ei tarvinnut syödä päivällistä. Sekosin pikkasen aamupalalla, joten sen takia on silti noin suuret kalorimäärät :/


En tiedä miksi, mut odotan jotain muutosta. Tai siis, mulla on sellainen olo, et kohta jotain tapahtuu. Sinäänsä tosi ikävä jos tapahtuis, koska mulla menee tällä hetkellä just tosi hyvin... about kaiken suhteen. Mulla ei yleensä ikinä ole niin, et kaikki asiat menis edes jotenki niinku pitäis, joten tää on vaan niin outoa. Myös sinäänsä, koska oletin et olisin repsahtanut jo tähän mennessä... no, niinku sanoin, outoa.


Voi ei, taisin jossain vaiheessa luvata ounnita itseni huomen aamulla! En tiedä miks se on niin pelottavaa... Lihosin tossa jossain vaiheessa (lue: bloggaus taukoni aikana) ihan kauheasti, joten en tiedä, olenko edes 62 kilossa :[ ja kyllä, mä olen just niin läskin näköinen, et varmaan olenkin...

Vähänkö olis ihanaa, jos toi ilkeä vaaka näyttäiskin huomenna vaikka 53 kiloa? :]
että olisin jotenkin, hupsista vaan päässyt tavoite painooni? :D
Mut ei se näytä, kyllä mä tiedän sen
Pitää vaan jatkaa, ja yrittää vielä kovemmin
vielä mä laihdun, katotaan vaan!


Huomen postataan vaaka tuloksia, hyviä, pahoja tai hyvin pahoja... : /


Puss och kram,

Marissa <3

1 kommentti:

  1. Vähänkö ois ihanaa jos vaaka näyttäs ees 60 kiloa :D
    Jotain tapahtuu?? Kerros sitten kun tapahtui ^^

    VastaaPoista