perjantai 25. syyskuuta 2009

Ice cream, candy, cake... its all poison to me


Jaslene on aivan ihana, mun lemppari tän tuotantokauden ANTM:ssa...
Ja tää karkki kuva kuvaa loistavasti mun huomista päivää :O



En oikein tiedä mitä kirjottaisin...


No ensinnäkin, eilinen meni hyvin, 460 kaloria päivän loppusaldona. Tämän päivän kalorit on 620... kai. en muista enää, mut laskin ne vähän aikaa sitten ja noin se tais olla...


Joo, kyllä vain. Niin se oli.


Olen aloittanut (lue: jatkanut, kun jossaan vaiheessa laiskana lopetin) ruokapäiväkirjan pitämisen. Mun mielestä se on niin paras asia mitä voi itselleen tehdä,
siis et kirjottaa kaikki syömiset jonnekkin ylös. Sillon se on niin paljon nolompaa, jos epäonnistuu... Mä olen kyllä huomannut, et se myös vähentää mun feilausten määrää :) Jei!


Huomenna on sukulais juhlat. Ei siitä sen tarkemmin... Olen tänään hyvin paranoidilla tuulella, ja mulla on sellanen olo et joku mun tuttu lukee tätä... Siis joku muukin kuin tää yks jonka tiedän, ja annan tätä lukea.


Mut siis ne juhlat (kai mä nyt sentään teille selitän mun syvän paniikin tätä kohtaan) on kakku&kahvittelu tyyliset, eli mut tullaan luultavasti pakottamaan syömään kaikkia kakkuja...
En kyl aijo suostua syömään kuin max. yhtä kakkua, se on varma. Ai niin, mun äiti on jo nyt ostanut mulle ja muille alaikäisille jokaiselle oman karkkipussin. Niin se aina tekee. Minne mä voin sen piilottaa huomenna siellä juhlissa? Give me tricks! ;D


Mua huudetaan nyt iltapalalle. Yritän uskotella niille, et mulla ei ole nälkä, saa nähdä miten käy...


Love and Party Panic,

Marissa <3

2 kommenttia:

  1. karkkipussi voi "unohtua" käsilaukkuun, voit tarjota karkit niille muille alaikäisille, koska "en tykkäää näistä" / "olen karkkilakossa". koska jos kuvittelet voivasi ottaa yhden, niin kerron jo etukäteen että syöt koko pussin. ei pahalla. mutta niin käy aina, kaikille. >: joten parempi olla ottamatta yhtään.

    VastaaPoista
  2. Herran jumala, vaikka olen katsonut huippumalli haussa -ohjelmaa en tajunnut, että Jaslene on noin upean laiha :o Tuonkin kuvan näin tv:ssä, mutta vasta nyt tajusin miten upea vartalo hänellä on <3 Nuo jalat ja maha ja kaikki ! Ihana kuva <3

    Ja tsemppiä sinulle kovasti! =)

    VastaaPoista