sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Nostakaa malja, pistetään juhlat käyntiin, ja unohdetaan eilisen huolet


Kenen tekee vielä mieli kakkua... hyi helvetti!
Tulin just kotiin sieltä suku juhlista.

Ja hirveää oli.


Kermaisia kakkuja?
Kyllä, mutta en ottanut


Karkkipussi äidiltä?
Kyllä, mutta en syönyt


Suklaalevy isoäidiltä?
Oi kyllä, mutta en edes avannut


Huoh...

Ilta alko ehkä pahimmalla mahdollisella tavalla...
Vihaan niin taas isääni. Aina jos hän ottaa jotain alkoholia, hänestä tulee tosi ilkeä, ja jotenkin pistävä...


Oltiin juomassa kahvia about 10 sukulaisen keskellä, kun mun isä alkaa puhua siitä, keiden kaikkien pitäisi laihduttaa (en edes tiedä miten siihen päädyttiin). Jutustelun keskellä iskä kääntyy katsomaan mua suoraan silmiin, ja alkaa sitten kovaan ääneen kertomaan, että "meidän marissa syö nykyään vaan pelkkää vauvanruokaa päivälliseksi, eikä se muuten sitten mitään syökkään"


...


Mä olis aivan sanaton.

Kaikki sukulaiset käänty mua päin, ja alko nauraa, et miksi mä nyt vauvojen tasolle olin taantunut.

Olisin oikeesti vaan halunnu juosta sieltä jonnekkin vessaan piiloon, tai vajota maan alle tai jotaan... Vedin kuitenkin urheasti tekohymyn päälle, ja pidättelin onnistuneesti kyyneliä muiden vitsaillessa. Miks se aina tekee noin?


Arvatkaa vaan, kattoko kaikki sen jälkeen tosi pahasti, kun kieltäydyin kermaisesta täytekakusta.


Eli nää juhlat oli siis aika perseestä. Onneks mun serkku oli siellä, jonka kanssa juttelin varmaan joku 5 tuntia putkeen. Aina välillä sain kuulla jotain laihdutus-paskaa, mut ei mitään kovin kauheeta enää kuitenkaan. Enkä syöny siellä kuin kaks keksiä, ja kaks kuppia kahvia.


Päivän loppusaldo on 520...
Ja karkkipussin sisältö on syötetty isälle. Onpahan hänelläkin jotain kertomista taas ens kerralla -.-'


Love and sweet dreams,

Marissa <3

7 kommenttia:

  1. niinpä..sukujuhlat on aina yhtä ihania..

    VastaaPoista
  2. hei anteeks etten pystyny vataamaa eile tekstarii, saldo loppu... :( No mut vau, onpas sul ollu itsekuri taas hyvään kohtaan paikalla, hyvähyvää :) ja surku toi sun iskäs, mut koitas jaksella, tsemp<3

    VastaaPoista
  3. No siis itse teen niin, että syön 6 päivänä viikosta tosi vähän (eli kaloreita korkeintaan 600 mieluiten miinus liikunta), ja liikun paljon, ja sit valitsen sieltä jostain sen päivän jolloin mättään mahaan oikeesti _paljon_. (yleensä joku päivä viikonlopusta) Paljon meinaa mun kohdalla esim: ei-light limua, karkkipussi, ruokaa, iltapala jne, ja sit liikun sillee suht normaalisti. Tollai mun paino on pudonnu nyt viimisen kahen kokeilun aikana joka kerta yli puol kiloa. (:

    VastaaPoista
  4. Voi sua parkaa. :( Harmittaa ihan sun puolesta, mutta olen silti puolestasi myös todella ylpeä kun et vetänyt mitään mättöjä. Voisin ottaa sinusta mallia tänään.
    Tsemppiä<33

    VastaaPoista
  5. ihan törkee :O mut koeta nauraa muitten mukana, vaik pahalt tuntuuki ):

    VastaaPoista
  6. muttakun oon tavallaan luvannut, enkä haluis pettää lukijoita >;

    ja ehkä läskien näkeminen, ja se et kaikki näkee mun läskit, thinspaa jatkamaan..

    VastaaPoista