keskiviikko 2. syyskuuta 2009

kotona lusmuilu ja kipeily päivä



Tänään jäin siis kotiin sen eilisen jälkeen.

Olisin jopa ehkä mielummin mennyt kouluun, koska oli niin hirveä olo siitä eilisestä syömisestäni :(
Ja mun äiti on vakaasti sitä mieltä, että mun pitää syödä enemmän, että paranen...

isn't that just p e r f e c t ?!





Vaikka en haluaisi, aijon puhua teidän kanssa eilisestä.
Kalorit meni siis aivan perseelleen, koska mättösin illalla. Olen kuitenkin jo tähän mennessä oppinut mitä kannattaa mätätä.

Eli vaikka perjaatteessa sekoan, pysyy mun alitajunnassa silti se joku pieni ääni, joka vetää mua "oikeanlaisen" ruoan puoleen.
Koska nyt kun mietin, niin mun mätöt on todella harvoin rasvaisia. Ei, koska meillä ei ole sellaisia ikinä kotona, ei niitä siis voi mätätä.
Olen siis oppinut mättöämään vain todella korkean kuitupitoisuuden omaavia ruokia.
Kuten esin all bran muroja, joihin vielä heitän niin paljon leseitä, että ne ei enää edes maistu miltään. Illan lopuksi otan sitten iloisesti kaks laksaa, ja seuraavana aamuna juoksen jo vessaan, ja pääsen eroon kaikista ylimääräisistä kuiduista ja kaloreistani. Toimii usein myös ilman laksoja, jos siis mättöää vain kuitua :))





Eli olen tänään (luultavasti vain niiden laksojen ansiosta) juossut vessassa 3 kertaa xD
Ette varmaan olis pärjänneet ilman tätä tietoa, lol ^^



Tänään mennyt ihan hyvin, paitsi että jouduin syömään lounasta. Blah!
En jaksa editoida enää illalla, ja nyt aijon mennä päiväunille, joten huomiseen kullat :)




Love and laxatives,


Marissa <3

Ps. Keskiviikko on maailman huonoin tv päivä. Kertokaa mulle, jos tiedätte jotain katsomisen arvoisia ohjelmia, jotka sattuis tulemaan tänään :)

4 kommenttia:

  1. Haa en oo ainoo joka on viettäny mukavasti aikaa kotona koko päivän :D Koitahan parannella ihtes. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos itekki tykkään aika tosi paljon tuosta. ;> No ite en nyt niin kipee oo et ei pystys kotona vähän treenailemaan ja tänään pitää vielä tallille lähtee, vähän hyötyliikuntaa siinäki. Harrastatko muuten mitään? :> Tiiätkö minuu ihan hirveesti kiinnostas tietää minkä näkönen oot :D

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti paranet pian ja pääset taas harrastamaan liikuntaa. :)
    No eihän tuo sitten NIIN paha mättö kuitenkaan ole kun syöt terveellisesti mättöä. Onneksi meilläkään ei ole hirveästi ylimääräistä jääkaapissa, toisin kuin iskällä. *_* Limsaa, karkkia, sipsejä, jäätelöä ymsyms.
    Kuinka paljon kaloreita on muuten All Bran-muro lautasellisessa?

    VastaaPoista
  4. Heh kiva tietää :> No tuota tuota.. :D Blondit hiukset, nyt aika lyhyet kun tuli leikattuu kesäletti mut seki tilanne korjaantuu tällä viikolla kun hiustenpidennykset tulee ja ja.. Hmm.. Lävistyksiä löytyy + pukeudun omasta mielestäni jotenki normin/ muodikkaan väliltä.. :D

    VastaaPoista