sunnuntai 13. syyskuuta 2009

Tuetaan me toisiamme, todellisuudessa kun ei ole ketään keneen luottaa


Luin vähän muiden postauksia, ja tajusin, et mun on pakko skarpata!

Täällä mä vaan itsekkäänä hehkutan, miten hyvin mulla menee, ajattelematta ollenkaan teitä muita. Mulla on nyt niin julma olo ettei mitään järkeä. Olen pahoillani jokaiselle ihanalle ihmiselle, jonka blogia luen, ja sitten syys masennuksessani en kommentoi. Älkää ketään luulko, et mä en välittäis, tai et mua ei kiinnostais miten teillä menee. Koska se ei oo totta. Kaikki meistä kaipaa vertaistukea, ja vahvimmatkin kaipaa jotakuta, joka uskoo ja tsemppaa eteenpäin...



No, nyt kun sain ton vuodatettua sydämmeltäni, voin taas siirtyä olemaan itsekäs paska, ja puhumaan (yllätys yllätys) itsestäni. Eilisen kalorit nousikin johonkin 480 tai jotaan. Aivan, ja tänä aamulla kun kävin vaa'alla, se näytti 60.5 kg. Tänään se kyl nousee, kun mut pakotetaan syömään pullaa josta jo eilen kieltäydyin, ja sit mun pitää syödä toi perheen yhteinen päivällinen... mut ihan okei olo silti.



Eli, yritän nyt parantaa tästä eteenpäin tapojani, ja kommentoida aina teidän postauksiin. Koska en mä halua, et ketään teistä tuntee olevansa yksin, kun meitä on täällä niin monta aivan samassa tilanteessa. Meidän pitää puhaltaa yhteen hiileen, ei me muuten onnistuta.



Stay strong beauties, we can make it together,

Marissa <3

9 kommenttia:

  1. :) oot ihana.

    tsemiä tohon painonpudotukseen, sä onnistut. :> ihailen sun itsekurii, mulla aina kalorit nousee pilviin asti :ss

    VastaaPoista
  2. kiitos kommentista, se lämmitti sydäntä. <3 olisi kiva jatkaa jutustelua muuallakin, haluaisitko? =)

    VastaaPoista
  3. facebook? galleria? =) sähköposti? :D harmi ettei sun mese toimi. =/

    VastaaPoista
  4. kiitti (:

    ja tsempit sullekkin, kyllä sullakin paino rupee tippumaan! ♥

    VastaaPoista
  5. Olen samoilla linjoilla kanssasi, tällainen tavoite on vaikea kantaa yksin - olitpa sitten kruunattu maailman kovapäisimmäksi taikka et. Niin, ja kiitokset kommasta, kyllä sunkin unelmasta tulee vielä joku päivä totta ;)

    Pidetään pää korkealla! ;)

    VastaaPoista
  6. Olen täysin samaa mieltä sun kanssas! Kuten esim. Ginny sanoi; "tällainen tavoite on vaikea kantaa yksin". Tsemppejä sulle näin henkilökohtaisesti ♥

    VastaaPoista
  7. Kiitos ja jaksamisia sullekkin. ♥

    VastaaPoista
  8. Aww kiitti kommentistas! ♥ Ihan totta, jos me ei toisiamme tueta, muualta sitä tukea ei tule.
    Tsemppiä sulle ihan hirveesti! ♥

    VastaaPoista