maanantai 7. syyskuuta 2009

From feeling high to underground


(olen saattanut käyttää tätä kuvaa jo, mut just nyt en vaan jaksa välittää)


FailFailFail!!!


1100 kcal


miten mä voin olla tällainen possu???


tulin just suihkusta, jossa istuin jonkun puol tuntia lamaantuneena suihkun alla. Äiti sit kysy kun tulin sieltä, että menikö sulla saippuaa silmiin, vai miten ne on noin kauhean punaiset? "joo meni mulla" ja ei varmana menny. Vittuako millään on tässä vaiheessa enää mitään väliä, kun virhe on jo tapahtunut?





Huomiseksi mun on saatava se mun ruoka-lista valmiiksi, ettei näitä päiviä kertyis enää yhtään enempää. Ja ei muuten kannata kysellä mun painosta, koska mä olen tällä hetkellä aivan yhtä tiedoton asiasta... en uskalla hypätä sen ilkeän valkoisen neliön päälle, ja nähdä miten se kertoo mulle jotain mitä mä en haluais tietää...





Anteeksi ajanhukka postauksesta...











Aivan, voisin laittaa tällaisen tähän loppuun piristeeksi :]]





"Pyydä minua muodostamaan TOP 5-lista ihan mistä tahansa.
Sen jälkeen voit kopioida tämän itsellesi ja pääset itse listaamaan asioita."








Love and rain clouds,


Marissa <3

5 kommenttia:

  1. ok, mun mielest aso on jotenki iha hirvee :S ja outo ja sellane asd D-----:

    VastaaPoista
  2. sait uuden lukijan=)
    toivottavasti tämä päivä menee paremmin,tsem<3

    VastaaPoista
  3. Höh, no mut toi 1100kcal on kuitenkin alle peruskulutuksen, niin ei se oo onneks niin paha! Toivottavasti sulla on mennyt tänään paremmin, tsemppiä! :>♥

    TOP5-lista asioista joista tulet iloiseksi? :)

    VastaaPoista
  4. Tsemppiä sulle! Ja tää uus ulkoasu on tosi kiva. : )

    VastaaPoista
  5. Noh, välillä tulee kausia jolloin sössii koko homman, mutta kyllä se vielä siitä.
    Tsemppiä paljon!<3

    VastaaPoista