maanantai 28. syyskuuta 2009

Monday bloody monday


Olen korviani myöten täynnä psykologiaaaaaaaaa


Olen tänään tuhertanut 6 A4:sta tekstiä psykologian projektia varten... Joo, on jäänyt noi kouluhommat vähän huonoon happeen, ja nyt kaikki kaatuu päälle samaan aikaan. Eiks oo ihanaa? ;3


No, mut positiivista on sentään syöminen, joka menee hyvin. Tai siis syömättä oleminen jos tarkkoja ollaan...

Kalorit jäi tänään 390, kiitos vähäisen koulusyömisen ja vauvanruoan. Suosittelen lämpimästi ;)

Ihana TV putki just takana, huippumalli haussa, täydelliset naiset (voi luoja muuten miten taivaalliset sen susanin jalat on, gahh mä haluun!) ja sit viel sinkku elämää :)


Kohta alkaa koeviikko, ja mulla on nyt sit tää panikki ihan 100% päällä. En kestä, kun en osaa mitään, ja unohdan kaikki projektit, ja opettajat sekoilee jajaja...


Joo, no mut täytyy vaan pitää huoli, et tää stressi ei vaikuta mun syömiseen, koska se täst nyt vielä puuttuis. Mulla on pakko olla edes yks osa mun elämää mun omassa hallinnassa. Ja mun paino se tällä hetkellä on. Kaikki muu on jotenkin vinksallaan, mut ei se silleen edes haittaa...

Outo tunne... Hitsi kun haluaisin mennä taas saunaan, mut vanhemmat vähän kattois, jos kävisin siellä joka päivä... On vaan niin sairaan kylmä... Mut se on vaan hyvä merkki, toivon


Anteeks super tylsäst postauksesta,

ootte tärkeitä :))


Love,

Marissa <3

3 kommenttia:

  1. Äöää, kiitti kovasti, samat sanat sulle ;) Ja on ihanaa olla lukemassa muidenkin itseni lailla ajattelevien kanssa, joten saan lähinnä kiittää teitä palaamisesta ahkerampiin päivityksiin!

    Kannattaa laatia hyvät suunnitelmat, että mitä koulujuttuja tekee minäkin päivänä. Allekirjoittanutta ainakin jelppii :) Kaikkea hyvää, koeta jaksella koulun kanssa! ♥

    XOXO, Ginny.

    VastaaPoista
  2. munki tekee vaa koko ajan mieli mennä saunaa tai lämpimää suihkuu mut se aiheuttas liikaa epäilyksii ni en sit viitti. koita jaksaa palella, siinä kumminki kuluu kaloreita :>

    VastaaPoista
  3. näkkileipää joka aterialla yks siivu, mut päällä saa olla vaikka kalaá, juustoa, tomaattia, kurkkua.. muttei rasvaa :)

    VastaaPoista