sunnuntai 20. syyskuuta 2009

Im sorry i cant be _perfect_


Alloha, my skinny friends!


Suuri FAIL:aus viikonloppu takana. Ja aloin häpeämään tekojani vasta ehkä viisi minuuttia sitten. Sen takia on ollut hiljais-eloa bloggailun suhteen koko viikonloppu. Paino on ehkä jossain 61 hujakoilla.


Okei, tätä on siis tapahtunut viikonloppuni aikana: Lauantaina aloitin porsastelun jo aikaisin aamulla, ehkä 10 tai jotain. Söin tunnin putkeen, jonka jälkeen 3 laksaa naamaan. Vatsa sattuikin sen jälkeen aivan vitusti, ja piti perua kaikki lauantaiksi suunnitellut menot. Anteeksi chloe :(


No, siitä selvittyäni syöminen jatkui. Siihen perään 5 kuppia kahvia, ja pari tuntia kuolemista, kun tuntui, että vatsa repeytyy kehosta irti. Mut ei se ikävä kyllä sit repeytynyt.


Tänään sunnuntaina olen taas syönyt kuin porsas, ja kahvia mennyt koko päivänä varmaan 6 kuppia, ja kaksi laksaa. Sen takia nousua tullut vaan toi 0.5-1 kilo viime viikkoon, vaikka on koko viikko mennyt enemmin tai vähemmin pieleen...


Että siinä teille mun "kootut selitykset". Miltäs kuullostaa? Itse olen jollain sairaalla tavalla tyytyväinen, että en ole missään vaiheessa repsahtanut oksenteluun. Toisaalta toivoin, että olisinkin oksennellut. Olispa saanut niitäkin kaloreita pois.


No joo, mut ens viikko mun on pakko ryhdistäytyä. Ajattelin ottaa VÄHÄN rennommin ens viikolla, että tulis joku about 600 kcal per päivä. Sekin varmaan riittäis, kun vertaa tähän viikonloppuun. No, mut nyt mun pitää mennä tekemään kaikkia koulujuttui, eli tää luuseri postaus taitaa olla tässä


Kenellä muulla alkaa puolentoista siikon päästä koe-viikko? Mulla on täällä paniikki jo 120% päällä



Lots of love,
Marissa The Fat Pig <3
_
Ps. Ketä odottaa jo nyt "New moon" leffaa? :D Näin viikonloppuna 'MTV video music awards'eissa sen trailerin, ja nyt tuli ihan pakko päästä kattoo se leffa. Miten sitä jaksais odottaa marraskuuhun asti, sen kun tietäis O__O

3 kommenttia:

  1. Mulla odottaa myös koeviikko, paniikki ja stressi on nyt jo päällä! :< tuntuu etten osaa mitään ja pelkään kokeitten menevän vituilleen. =/

    anteeksi, ei varmasti piristä yhtään. :s

    onnea koeviikkoon!


    jaksamisia ja voimia lukemiseen. <3

    VastaaPoista
  2. mulla alko jo perjantaina koeviikko -.- ei sit yhtää jaksas. onnea sulleki koeviikolle<3

    VastaaPoista
  3. joo täytyy yrittää, kiits <3

    VastaaPoista