torstai 1. lokakuuta 2009

Ne ei tahdo mua, ne tahtoo terveen iloisen tyttären


Jos teitä kiinnostaa vaan mun laihdutus, voit hypätä diipa-daapan ohi suoraan kappaleeseen 3 :)


En vaan pysty siihen.
En pysty olemaan täältä poissa, varmaan päiväänkään.
Eikä mulla ole melkein ikinä edes mitään mielenkiintoista kirjoitettavaa.
Poissaoleminen on mahdottomuus, siltä tää nyt näyttää.
Myös alle 300 kalorit näyttävät olevan mahdottomuus.
Ja LAUANTAI on ehdottomasti myös mahdottomuus, mä en tiedä miten tuun ikinä selviämään siitä ://







On todella ärsyttävää, että dietit vaihtoon loppui :( Nyt torstaikin on ihan paska TV päivä. Huomennakin on koe, siihen oon valmistautunut ihan hyvin, kai. Mua ärsyttää kun kaikki muut on mua koulussa niin paljon parempia. Pääsin jollain tavalla tällaiseen "järkevien ihmisten" kouluun, jossa kaikki saa kymppejä tai vähintään ysi puolia ihan heittämällä. Mun sitä vastoin pitää tehdä ihan helvetisti hommia, että saan edes kasin. Ei vaan oo yhtään reilua.





Eli eilinen meni ihan hyvin, kai... 515 kaloria, mut se jotenkin tuntuu suurelta määrältä. En edes tajua mistä se tuli, söin päivälliseksikin vauvan ruokaa! Toisaalta join koulussa kaakaota. Tiesin ettei olisi pitänyt. Se oli ihan liian hyvää, joten olishan mun pitänyt tietää, et mikään mikä maistuu niin paljon suklaalta ei voi olla mun kropalle hyväksi.






Mutta siis, tänään olen parantanut tapojani. Kaloreita tänään 460. En mennyt tänään ollenkaan kouluruokailuun, koska meillä oli koe, jonka jälkeen päästään suoraan kotiin. Koululta menin suoraan kauppaan, ja ostin tarvikkeita vähäkaloriseen keittoon, jonka ohjeen olin bongannut eilen jostain netin uumenista. Ihan sairaan hyvää, ja suuren vesipitoisuuden takia about 100 kaloria lautasessa :) Aika paljon, mut PALJON vähemmän kun mun äidin keitoksissa. Jopa mun vanhemmat söi sitä, ja molemmat tykkäs :)





Musta oli tosi kivaa laittaa ruokaa taas vaihteeksi. Vaikkei sitä uskoisikaan, niin mulla lähti kokonaan ruokahalu sitä tehdessä, vaikka se keitto tuoksui ihan taivaalliselta. Siihen kulu tosi paljon aikaakin, niin ei tarvinnut vaan istua aloillaan, ja miettiä ruokaa....






Millainen päivä teillä oli rakkaat lukijat? :)





Lovelovelove,
Marissa <3

3 kommenttia:

  1. Ihan hyvä päivä oli ja painokin tippui uusiin ulottuvuuksiin. ;)
    Tiedätkös mistä syystä itse tykkään leipoa ja kokata? No tietysti siitä että siinä kuuman lieden edessä hikoillessa kuluttaa kaloreita ennen kuin alkaa syömään, jee! :D
    Itseänikin ottaa päähän kun luen aivan pää olkapäällä kokeisiin ja muut saavat silti niin hyviä numeroita helposti, miksi elämä on niin epäreilua?
    Toivontan hirveästi onnea lauantaiksi, varmaan sadannen kerran. :)

    VastaaPoista
  2. Hieno päivä niin ruoan kuin liikunnan osalta ^^

    VastaaPoista
  3. sun kirjotuksii on nii kiva lukee tlöee semmoseks iloseks ja oot jotenki niin thinspaava (= tsemiii<3

    VastaaPoista