perjantai 11. syyskuuta 2009

Its a "mind over matter" kind of thing


En muista kuinka mones hyvä päivä takana, mutta luottavaisin mielin edetään

Tänään yritin paastota, mutta se ei ikinä onnistu koulupäivisin. Varsinkaan, jos paasto idean keksii vasta noin kolmen aikaan iltapäivällä, hehee :] Tänään olen tähän mennessä syönyt 60 kcal, ja tarkoituksena olisi pitää noi tän päivän kalorit alle sadassa, en kyl tiedä miten onnistuu :/


Sain idean alkaa pitämään paastoa, kun kuulin äidiltä, et meillä olis perheen kesken sunnutaina lounas. Sisko tulee meille kuulemma näyttämään sen poikakaveria, joka on saanut mun vanhemmat ihan pikkusormensa ympärille... Niin ja tietty ne keksi, et pitää grillata vielä ennen kun tulee liian kylmä. Ärsyttää, koska grilli ruoka on niin kauheaa, siis tosi rasvasta ja tirisevää ja kamalaa jajaja...


Joten, jos mut pakotetaan syömään sunnuntaina rasvapaskaa, on mun pakko pitää pakko pastota tänään. Sitä paitsi, nyt kun mulla kerran tällähetkellä motivaatiota on, niin miksi söisin jotain miltä pystyn kieltäytymäänkin? :]

Mä olen tosi harvoin tuntenut itseni näin kontrollissa olevaksi, ja toivon niin, että tää mieliala säilyy koko viikonlopun, niin että säästyisin mässäilyltä... Ai niin, ajattelin alun perin käydä sunnuntaina vaa'alla, katsotaan jos uskaltaisin silloin aamulla käydä, iiiks!


Olen muuten katsonut tänään koulun jälkeen jotain kolme leffaa...
Pienoinen leffa-kärpäsen purema, kenties?
Jokaises leffas on ollu Jared Leto näyttelemässä, et repikää siitä xD

Onko teillä lempi-leffaa, ja jos on niin mikä? :]



Love and movies,

Marissa <3

1 kommentti:

  1. hei ei hitto, dääm girl oon ylpee sust! mäki haluun ittelleni noi hyvän itsekontrollin! jatka samaan malliin, kyl se grillilounaski siin menee sit sunnuntai ku otat vaa paljon salaattii lautasel ;)
    nii ja toho lempileffaa, tietty teinien suosikkileffa twilight ja brokeback mountain ainaki♥ :)
    tsemp<3

    VastaaPoista