keskiviikko 9. syyskuuta 2009

Second chances they don't never matter, people never change.


Once a whore you're nothing more, I'm sorry, that'll never change.


~ ~ ~ ~ ~ ~


Arvatkaa ketä on taas kipeänä?


Tänään on ollut tosi kiva päivä. Tai no, nyt kun oikeen ajattelen, niin ei se kyl niin kovin kiva ole ollut... Mulla on vaan ollut tänään asennoituminen niin kohdillaan, et on tuntunut tosi kivalta päivältä :D


Jäin siis tänään taas kotiin, vaikka ei mulla ollut enää kuumetta paljon ollenkaan. Heräilin viime yönä melko monta kertaa, mutta virallisesti nousin vasta kello 12. :D Sitten siitä menin alakertaan aamupalalle. Mun äiti työskentelee kotona, joten aamupalan skippaus ei ole mahdollista. Siitä menin sitten huoneeseeni, ja opiskelin pari tuntia matematiikkaa. Äiti toi joskus 3 aikaan mulle välipalaa, jonka mä salaa vein takaisin jääkaappiin. En mä halunnut sitä poiskaan heittää, kun se oli kerran nähnyt vaivaa, eli syön sen sitten iltapalalla. Sitten datausta, jonka jälkeen menin päivälliselle (kasvissosekeittoa, n.70 kcal) Ja takaisin koneelle.


Eli perjaatteessa tosi tylsä päivä, mut olen vaan ollu aika iloinen tänään. Luultavasti sen takia, et on mennyt syömiset niin hyvin putkeen :] Tähän mennessä on tullu 285 kaloria, ja jos syön sen äidin tekemän leivän vielä iltapalaksi niin loppusaldo tulee olemaan 385. Ja tyytyväisiä ollaan :]


Nyt alkaa myös mun rahan säästö- projekti, mun on pakko päästä sinne paramore keikalle! :DD


Love and sun shine,

Marissa <3

4 kommenttia: