tiistai 22. syyskuuta 2009

Ja minä nousen, vaikka putoan... Ja ehkä vielä toivunkin


Anna Puu - Kaunis päivä

Ihan outoa, että päädyin kuuntelemaan tota. Toi on niin mun siskon tyylist musiikkia, ettei enää paremmasta väliä. Tää kyseinen kappale on kyllä mun mielestä kyseisen artistin ainoa hyvä kappale...

Okei, olen päättänyt, että nyt alkaa taas onnistuminen! Paino on jotain niin hävettävää, että se on taas iloisesti hävinnyt tosta sivu palkista.
MUTTA siis, päätin tänään ollessani (jälleen kerran) laksojen aiheuttaman kivun kourissa, että tää on sairasta. Ei ihmisen kuulu syödä näin paljon! Ei näin paljon, että on pakko vetää siihen päällee niin monta laksaa, että on liikuntakyvytön koko loppu päivän... TÄÄ ei ole normaalia!


Mutta mulle on täysin normaalia olla syömättä. Joten sitä rataa taas :) Olen päättänyt pudottaa syyslomaan mennessä 3 kiloa. Siihen on 3 viikkoa aikaa, joten jos (ja KUN) mä en repsahda kertaakaan, sen pitäis onnistuu. Siitä sitten laihduttamaan joulua varten. Ja jos jouluun mennessä olisin "siinä ihanassa painossa", niin olisin tyytyväinen. Oikeasti.

Huomenna alkaa mun 3 viikkoa, 3 kiloa. ( joo, se on sen nimi xD)

WISH ME LUCK!

Love and cloudy days,
Marissa <3>

5 kommenttia:

  1. good luck<3 onnistut ihan varmasti tos 3kg-3vk.

    ja kiitos kommentista. kiva että tykkäät mun tavasta kirjottaa. musta tuntuu et kaikki muut kirjottaa jotenki nii hienosti mut mä yritän blogissa vaa antaa ajatusten tulla niitä pahemmin muokkailematta. jos ymmärrät...

    nii ja mäkin tykkään kovasti lukea sun kirjotuksia<3

    onko laksoista muuten sulle oikeesti hyötyy? millasii sä käytät ja mistä hankit ne? :)

    VastaaPoista
  2. hyvin se menee :) minäkin vastustin jätskiä ja ylimäärästä ruokaa, yhteissaldoks tänään on kertony n. 600 kaloria.

    säkin pystyt siihen! mä uskon suhun! : )
    mun on vaan PAKKO laihtua, koska koulu-uintiin ei oo kauan.. tosin lintsaan sen ja meen vasta keväällä (ja toivottavasti alle 48 kiloisena). en kehtaa mennä nyt >:

    VastaaPoista
  3. No joo, toivotaan ainakin että helpottaa sitten jossain vaiheessa! :) Jaksamisia sinnekkin päin ♥

    VastaaPoista
  4. hihi, oli pakko saada vähän vaihteluu, sulle paaljon onnee kyl sä onnistut!! me onnistutaan vielä joku kaaunis päivä ;) <3

    VastaaPoista
  5. o_O oikeesti.. oho kiiitos vinkistä! ;)

    VastaaPoista