lauantai 5. syyskuuta 2009

Painajaisia


Painajaiset.

Mä vihaan painajaisia.
Ja tänään on kuulemma täysi kuu,
mikä tarkoittaa,
et mä tuun näkemään painajaisia.

UGH!



Ennen mun painajaiset oli ihan siedettäviä. Perus painajaisia.

Joku tuntematon mies juoksee mun perässä metsässä. Se tulee koko ajan lähemmäs ja lähemmäs. Sit mä tietty kaadun, ja käännyn katsomaan taakseni. Ja se hullu murhanhimoinen mies onkin mun poikaystävä, joka tuijottaa mua kahden sentin päästä mun naamaa. Sit se vaan nauraa, ja sen punaiset silmät loistaa.


Tollasia unia mä näin ennen. Nyt ne on muutunut. Niissä on paljon vähemmän ihmisiä.


Ei läheisiä,
ei rakkaita,
eikä vihamiehiä.


Tai no niitä niissä just on.
Nykyään mun painajaiset sisältää ruokaa.
Ei ne unet itsessään edes ole niin pelottavia.
Mut niistä herääminen on se kamalin.
Se hetki, kun silmät lentää auki, ja luulee,
et on oikeasti saanut tyhjennettyä yksin aivan koko jääkaapin.


Mut mikä on vielä sitä pahempi?


No, tietty se, että se uni on totta





Sleep well,

Marissa <3

3 kommenttia:

  1. nätti kirjotus.. :) vaikka se onki pahasta pahasta aiheesta.

    VastaaPoista
  2. mä näen joskus toistuvasti sellasta painaijaista, mikä rullaa itteään alusta loppuun. ja mä en herää kun kuolen, sit se sama vaan alkaa alusta ja kuolen varmasti 10 kertaa yhden unen aikana. ):

    mutta en anna senkään masentaa, älä sinäkään! olet vahvempi kuin painajaiset, sä et pelkää!

    tein pienenä niin, että jos näin pahaa unta (sillon heräsin niistä just ennenkun kuolin), niin kävin ravistelemassa päätä roskiksen yläpuolella. kuulostaa hassulta, mutta pienenä mä uskoin että pahat unet putos mun silmistä roskikseen. ja se toimi, syynä varmaan pikkulapsen usko siihen. luulin ihan oikeasti, että pahoista unista pääsis niin eroon.

    harmi vaan että olen nyt 10 vuotta vanhempi, ja tiedän ettei se ole totta.

    VastaaPoista