tiistai 1. syyskuuta 2009

Peer over the edge... Can you see me?


Okei, mä olen marissa ja mulla on joku saatanan kuoleman tauti.
Tein tänään viimeisen koulutunnin kirjaimellisesti kuolemaa. Mahaan, päähän ja jalkoihin sattui. Mahaan ihan hitosti, eikä vaan nälästä. Ja olin niin väsynyt, ja huimas, enkä pystynyt keskittyy opetukseen ollenkaan. Ja en nähnyt edes taululle asti, kun silmiinkin sattui, ja niissä sumeni aina välillä silleen kivasti... tosi kivasti joo saatana...

Ugh, ei mulla ole nyt aikaa tulla kipeäksi... oottakaa! Menen mittaamaan kuumeen, i'll be right back :)




. . . .




Okei, mittari näytti 37.5. Onks sitä sitten vai ei? Kun mä en tajuu noita kauheesti.
No ihan sama, niinkuin sanoin, mulla ei ole todellakaan aikaa sairastua. Päinvastoin mulla on ihan sairaasti kouluhommia mitä pitäis tehdä *huokaus -.-'

Ai niin, niillä mun kaverin synttäreillä mennään varmaan ravintolaan, mut otan sit vaan salaattia. So thats no big of a deal... i'll be fine.

On muuten ihan kauheaa, kun ei tiedä omaa painoa. Mullahan on siis se virallinen punnituspäivä joka sunnuntai... en millään pysty oikeasti odottamaan niin pitkään, sehän on ihan hullua!
No, toivottavasti kestän silti.

Okei, mulla ei ollu oikeen koko postauksessa mitään sanottavaa
(kuolemisen ilmoittamiseni lisäksi, siis),
joten huomiseen



Love and good autumn -.-'

Marissa <3


Edit 22:40
Menossa nukkumaan. Iso valtava lehmähän se täällä kirjoittelee. 1300 kcal. Hyi helvetti, ei aikuiset miehetkään syö noin paljon... Mä en syö enää ikinä mitään. Menen nukkumaan. En mene kouluun huomenna. Angstaan kotona, koko päivän. Palaan torstaina kouluun, iloisena ja hymyilevänä. Vitun kulissit. Vitun mörssäri minä. Vitun kaikki.

4 kommenttia:

  1. Noh noh, nyt tyttö, sairaana sinä olet joten otapa nyt vaan rennosti. Ei sitä mikään ole omaa terveyttä tärkeämpää ja on tyhmää edes yrittää vaatia itseltään mitään opiskelujen eteen jos tautia pukkaa päälle! Lääkettä naamaan ja lepovaihde päälle, kyllä sitä kouluissakin tähän on varauduttu että syksy tuo flunssat tullessaan.

    VastaaPoista
  2. ota nyt ihan rennosti, jää pois huomen koulust jos tuntuu siltä! pieni lepo välillä tekis iha varmaa pelkkää hyvää<3

    VastaaPoista
  3. ehkä se oli joku parantumismyönteinen, joka ei halua sallia kenellekkään laihuutta jos hän ei itse sitä tule saaamaan, esim pakkohoidon takia. julmaa ajatella näin :D

    mutta kiitos tsemppauksesta :--) munkin mielestä se on aina tervetullutta. ja voithan käväistä vaa'alla ennen sunnuntaita, tsekata tilanteen et missä mennään, nousua/laskua edelliseen kertaan :) tuskin se ketään tappaa jos kerran astut vaa'alle :D

    VastaaPoista
  4. yhyy, kaikki on kipeitä ^^ koitas parantua

    VastaaPoista