keskiviikko 16. syyskuuta 2009

The sun goes up and now you have a chance again...


Ketään ei varmaan tiedä, et mistä kappaleesta otsikko on, mut se on soinu koko päivän mun päässä :)


Tänään meni sit THANK GOD taas hyvin :]

285 kaloria, olen tyytyväinen.

hihii, onnistumisen tunne oli taas päässy tos välis unohtumaan


Menin tänään kavereiden kanssa leffaan, mut sekin meni hyvin, ostin vaan valtavan pepsi maxin. Ja sillä vältyin myös perheen yhteiseltä päivälliseltä. Sain myös Äikän kirjoitelmani tänään valmiiksi, ja etsin valokuvia kuvaamataidon työhöni. Kuullostaa tosi rennolta, ja niin se onkin. Mulla se sekoaminen on luvassa ehkä joskus viikon päästä. Olin tossa joku viikko tai kaksi sitten niin monta päivää kipeänä, että olen pudonnut aika monesta kouluaineesta, enkä tajua about mistään aineesta enää mitään. Mut mua ei silti haittaa. Ei, kunhan mä onnistun jossain muussa. Enkä vain jossain muussa, vaan laihduttamisessa


Menin tänään myös kaupungilla shoppailemaan, ja kokeilin yksiä kivan näköisiä housuja. Se koko näytti aika kivan pieneltä, ja arvatakaa vaan ketä ei mahtunut niihin. Oli ehkä paskin tunne koko päivän aikana olla siinä pienessä pukukopissa, ja tuijottaa mun tajuttoman suuria tukki reisiäni, jotka ei vaan suostuneet mahtumaan kauniisti niihin lahkeisiin. Mut mä päätin, et vielä mä ne housut ostan, helvetti sentään. Vielä musta tulee laiha, ja vielä mä olen se, jonka päällä kaikki vaatteet roikkuu...


Mun vaan pitää nyt tehdä töitä sen eteen...

Aijon, nyt mennä pesemään hampaat, oon ihan poikki ja väsynyt, kun oon menny tänään jotenki aika paljon


Hyvää yötä, and stay strong,

Marissa <3

1 kommentti:

  1. Hyvä sinä! :) Nythän tästä alkaa sellainen onnistumisputki, eikö vaan, meille molemmille?
    Tsemppiä<3

    VastaaPoista