torstai 3. syyskuuta 2009

Kotona nro.2



Toinen päivä kipeänä kotona.
TYYYLLSÄÄÄ....


En ole saanut koko päivänä melkeen mitään aikaan. Paitsi olen tietty taas ollut kovassa pakkosyötössä, ÄÄÄääää!


Huomenna on koulussa koulukuvaus, joten on pakko mennä kouluun. On mulla sit huomenna äikän esitelmäkin. Ja kaverin synttärit. jajajaja....


Kuten olen aijemmin sanonut, todella paska aika tulla kipeäksi siis. Olen vaan tosi väsynyt ja ärtynyt koko ajan, enkä saa tehtyä mitään järkevää. En kuntoilemaan, en tekemään koulutöitä.


Ja mitä mä teen sillä välillä? Mä vaan syön. Hyi helvetti





Mut ei siitä sen enempää :)
En tajua miks laitoin tohon hymiön. O__o





Mua ärsyttää. Mulla on tänä viikonloppuna kahdet synttärit: Mun kaverin ja isoäidin. Toivottavasti en kauheasti lihoa viikonlopun aikana, wish me luck!





No, joo, mun pitää nyt alkaa katsoo yhtä leffaa. Postaan sit huomenna, ja kerron miten kamala se koulukuvaus oli. Ja miten hirveää oli olla kipeänä koulussa. i bet you just cant wait... lol





Love and great health,


Marissa <3

1 kommentti:

  1. Hei sinne :--) Ilmoitusluontoinen asia;
    oon tasan yhtä pitkä ja saman painoinen kuin sä!
    heh juu, todella kiinnostavaa varmaan..

    VastaaPoista