sunnuntai 6. syyskuuta 2009

Syys-suunnitelma


Miten mä saan itseni taas motivoitua tähän hommaan?



Tänä viikon loppuna oli siis kahdet eri synttärit, ja ruokaa on mennyt sen verran, et se olis riittänyt jossain vaiheessa mulla ehkä vuoden ajaksi. Eipä kestänyt, vaan kolmen päivän aikana on tullut mätöttyä aika helvetisti. voivoivoi...


Mun on nyt saatava tää loppumaan! Olen selkeästi kuume flunssastani paranemaan päin, joten nyt jos koskaan on aika alkaa suunnitelemaan itselleen syys-rutiineja. Mulla putosi painoa oikein kiitettävästi keväällä, kun söin silloin joka päivä aina samoja ruokia. Ei muutoksia, vaan tietty ennalta sovittu ruoka suunnitelma, ja kalori rajoitukset. Ja sellaisen mä aijon tehdä nytkin.


Mun suunnitelma saattaa sisältää "paljonkin" kaloreita, esim joku 650 per päivä... tai no se on ehkä vähän liikaa...

Keväällä tällainen suunnitelma toimi sen takia varmaan niin hyvin, et en repsahtanut mättöämiseen silloin ollenkaan. Toisin kuin nykyään.


Okei, eli mun on todella vaikea/ mahdotonta skipata arkisin ruokailuja. Tää johtuu siitä, et meidän perheessä kaikki ruokailut syödään yhdessä. Aivan perseestä koko systeemi, mut ei voi mitään. Aijon laatia mun päivän ruoka listan myöhemmin, eli sitä luvassa jossain ens postauksessa. Nyt pitää mennä tekemään kouluhommia, eli bye bye darlings


Stay strong,

Marissa <3

2 kommenttia:

  1. hyvä! kyl se siit lähtee, mun on kans pakko saada itteni motivoitumaa uudellee! eli nyt yhdessä onnistutaa! <3 ihana kuva muute sul täs postaukses!♥

    VastaaPoista
  2. Kiitti. :) Sit kun saat taas rutiineista kiinni nii se rupee menee taas hyvin eikä tuu repsahduksii! Motivaatioo saa lisättyy helpost jos vaikka suunnittelee tai tekee jonkun kivan jutun vaik thinspovihon tai just tollasen ruokasuunnitelman. Tsemii sullekkin! :>♥

    VastaaPoista