torstai 30. syyskuuta 2010

Hello love, it's so nice to be home again.

En ole käynyt täällä sitten maanantain. Tai no ehkä kaksi kertaa, ei vaan ole tehnyt mieli tulla kuuluttamaan omaa epäonnistumista. Menkat on taas mua vastaan, ja kaikkea teki koko ajan mieli. Eli tiistai ja keskiviikko meni about peruskulutuksella. Kuullostaapa kamalalta. Ei sentään mennyt yli sen 1500 rajan... näin se pullukka selittelee.


Tänään oli tarkoitus pitää paastopäivä. Ei siitä nyt paastoa tullut, mutta vähillä kaloreilla silti mentiin... vaan joku 140kaloria. Eli oon tosi tyytyväinen, että kun huomenna joutuu menemään taas kouluun, niin ei välttämättä tää vatsa pömpötä ihan kauheasti.


Kaiken kaikkiaan on ihan positiivinen fiilis. Tää päivä on mennyt hyvin, dietit vaihtoon tuli tv:stä ja sain nukkua ihanan pitkään. Huominen vaan hiukan jännittää. Olen aloittanut jonkun asteisen hedelmä dietin, tai kun en mä punaista lihaa ole tähänkään asti syönyt... niin nyt yritän mennä vaan kasvis linjalla. Niin pelottaa se kouluruokailu, kun siellä kaikki taas katsoo, et mitä siellä syön.


Huomenna perjantaina on yhdet synttärit joihin olen menossa. Osuivat aika huonoon väliin, mutta menen kun olen luvannutkin. Voihan siitä tulla ihan hauskaa, kunhan pidän syömiset kurissa. Jos siellä on jotain tarjottavia, niin otan sen verran ettei järjestäjälle tule paha mieli. Ja alkoholista aion pysyä kaukana, ihan sama miten juovuksissa muut on.


Näin tänään myös eksäni P:n kaupungilla. Sillä oli joku tyttö mukana, en sitten tiedä kuka se oli. P ei kuitenkaan moikannut, ärsyttää... (Kuka tällaista pullukkaa moikkaisikaan?)


Postailen huomenna ennen niitä synttäreitä, kun en lauantaina ehdi.



Stay strong!



Lots of love, Marissa

3 kommenttia:

  1. heei mul tuli iha vaa mielee et meinaaks tehä jonku erikoispostauksen ku sul tulee 100lukijaa täytee?:----)

    VastaaPoista
  2. Jos kouluruokailu ahdistaa, pystyisitkö skippaamaan sen?

    VastaaPoista