keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Take a walk on the wild side



Jalkoihin sattuu.
Olin tänään korkokengillä koulussa, ja ne hiertää aika paljon. No, pakko ne oli silti laittaa. Tajusin näet tänään aamulla että näytän niiden kanssa hieman vähemmän lihavalta. Tai siis kyllä mä niidenkin kanssa näytin lihavalta, mutta en ehkä ihan niin järkyttävän lihavalta kuin miltä näytän ilman sitä niiden tuomaa lisä pituutta.


Laihdutuksen kannalta täytyy kyllä myöntää, että tästä itseinhosta on oikeasti hyötyä. Kuullostaapa kamalalta. Mutta siis kun omastakin mielestä näyttää oikeasti huonolta, on todella motivoivaa sitten lähteä tätä valaan vartaloa tästä muokkaamaan.


Olen ehkä vähän kieroutuneella tuulella, mutta koittakaa kestää :P


Tänään olen syönyt tähän mennessä jo ihan liikaa. Jogurttia, ja kaksi kuppia muroja. Eilenkin söin ihan liikaa, vähän päälle tuhat kaloria. Liikuntaakaan en ole jaksanut harrastaa. Ja sitten mä vielä ihmettelen et miks olen lihava.


Pelottaa kauheasti se tulevan sunnuntain vaa'alla käynti. Tai siis se mun reaktio sitten niihin tuloksiin. Entä jos multa ei olekkaan tippunut paljon ollenkaan? Sitten vaan kierin jossain itsesäälissä enkä saa mitään muuta aikaiseksi. Ei, niin ei saa käydä.


Kertokaa mulle miten saan itseni motivoitua kouluhommiin, olen niiden kanssa niin rappiolla :S



Stay strong beauties :)





Love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. Aseta tavotteita :) koulun suhteen ja muutenkin. Päätä että teet tehtävät ja luet ja sillee... emmä tiedä, oma motivaatio palasi taas hetkellisesti. :)

    Tsemppejä♥

    VastaaPoista
  2. Voi kun voisin auttaa ja saada sut innostumaan opiskelusta! Itse vihasin henkeen ja vereen opiskelua ennen, mutta nyt päätin aloittaa elämän puhtaalta pöydältä! Keskityn itseni kehittämiseen että voisin olla paras mahdollinen minä! Niin ulkoisesti kuin sisäisesti! Jotenkin se ulkoinenkin hyvin vointi kasvaa siinä samalla...

    VastaaPoista
  3. voi ihana, kiitos! ♥ ja hei! mä itse rakastan opiskelua ylitse kaiken, mutta jos ei yhtään inspaa tai on oikeasti enemmän tekemistä kuin jaksamista niin laitan pohjaksi nollapaaston - pelkkää vettä, ellen saa opiskeltua. viimeksi tein niin lauantaina: aamutee sillä ehdolla että lasken fysiikan laskut, kasvissosekeittoa kunhan olen kirjoittanut yhden esseen, puuroa kun olen kirjoittanut puheen. teetä jos saan harjoiteltua sen vielä samana päivänä sujuvaksi. ja toimii.

    äläkä anna vaa'an lannistaa! ole vahva ♥

    VastaaPoista