torstai 9. syyskuuta 2010

You don't get food if you don't do good!


Kuva on Mariannan blogista, tän tytön kroppa on vaan jotain niin täydellistä :)


Olen yksin kotona. Yksin, mutta silti ahdistaa. On koko päivän ahdistanut... miks en laihdu tän nopeampaa? Peilistä tuijottaa edelleen sama paksukainen, jonka naama on sentään meikillä käsittelyn jälkeen ihan siedettävä tän kaiken muun keskellä.


En jaksanut olla tänään koko päivää koulussa. Olin jättänyt aamupalan pelkkään kahviin, ja oli muutenkin huono olo. Vaikka rintaan pisti, ja sydän rummutti omaan tahtiin päätin kävellä koko matkan kotiin. Heti kotiin päästyäni meninkin nukkumaan. Heräsin noin tunti sitten, ja mut pakotettiin syömään päivällistä. Hyi.


Syön tänään varmaan vielä jotain klo.18 ja klo.21. Muulloin en saa, en anna itselleni lupaa. Ei mulla ole tänään ole aikaa tuhlattavana syömiseen. En tiedä oletteko huomanneet, mutta syöminen on yllättävän aikaa tuhlaavaa puuhaa. Ja tämän päivän olen päättänyt pyhittää opiskeluun. Mä haluan että musta tulee parempi kuin mitä mun siskot on ollu. Ennen kaikkea, haluan olla parempi kuin mitä itse olen.


Joten tänään pitää tehdä matikan ja ruotsin läksyt, yksi essee ja kerrata ruotsin kielioppia. Teen varmaan noi läksyt ja kieliopin ennen klo 18.00, että voin sitten ne tehtyäni vähän paremmalla omallatunnolla syödä jotain. Ja jos en saa niitä tehtyä, ei tipu ruokaakaan. Luulen oikeasti että tämä saattaa olla tehokkain (ellei jopa ainoa) tapa millä saan itseni motivoitua kouluhommiin. Että jos silläkin saralla nyt tsemppais, et numerot paranis...


Silti laihtuminen on kuitenkin kaikkein tärkeintä. Eli kouluhommien lisäksi tänään täytyy muistaa myös tehdä lihaskuntoa, nuhasta ja pikku kuumeesta piittaamatta.



Dont let food control you, rather control yourself




Love, Marissa

2 kommenttia:

  1. Kyllä sie laihdut, varmasti laihdut ♥ :) Mun pitäisi kanssa tehä matikan läksyt, äikän aine, ja ties mitä muita läksyjä... Onneks sillon jää vähemmän aikaa syömiseen... SE kun on aikaavievää puuhaa... Tosin, pakko syödä jtn ennen tanssiharkkoi.... :)

    Tsemppejä muru♥

    VastaaPoista
  2. Oi, hyvä etten oo ainoo ♥

    VastaaPoista