sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Where was i when my fate was read?


Oho, heräsin vasta nyt siihen todellisuuteen, että mulla todellakin on 88 lukijaa. Milloin tässä ehti näin käydä? Mä olen vieläkin mielessäni niissä ajoissa, jolloin lukijoita oli 43. Tai jotenkin ajattelin että niin on vieläkin. Tuntuu että paineet lisääntyi ihan sekunnissa, kun teitä onkin niin paljon enemmän täällä todistamassa mun hetkettäistä ahdistusta.



Ahdistusta niinku just nyt. Tän päivän aikana mun olo on vaan pahentunut, molemmat korvat lukossa, nenä tukossa 24/7. No joo, ja ruoka on mennyt liikaa. Kävin aamulla vaa'alla, ja viikossa on tippunut 1 kilo. En tiedä, olis voinut pudota enemmänkin. Olen aivan varma että olisikin pudonnu, ellen olis tullu kipeäksi ja antanut itseni seota ruoan kanssa nyt viikonloppuna.
Tekosyitä tekosyitä :[



Yo-kirjoitukset alkaa ensi viikolla. Varmaan turhaa edes mainita, että mä panikoin niin paljon että voin melkein pahoin. Kauheaa, että pitäis yrittää saada jotain täydellisiä vastauksia aikaan, vaikka tuntuu että pää räjähtää. Kuitenkin tää on vaan jotain flunssaa, niin ei siitä saa mitään helpotuksia. Pelkkää miinusta kaikki.



Life is what happens when you are busy planning your future.



Love, Marissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti