tiistai 7. syyskuuta 2010

7. syyskuuta 2010, klo 18.30


Mun pitäis tällä hetkellä olla tekemässä kaikkea muuta ku kirjoittaa tänne jotain turhaa :D Ei voi mitään, kun ei kouluhommat taas vaihteeksi inspaa ollenkaan...


Jee, ens viikonloppuna pääsen vihdoinki juhlimaan! Siitä on oikeasti niin pitkä aika, kun oon viimeksi edes juonut mitään et pitää kyllä varmaan koittaa ottaa aika rauhallisesti. Mulla ei kyllä pahemmin ole tapana ottaa juomisen kanssa rauhallisesti, mut pitää vaan koittaa ajatella järkevästi. Mut toisaalta, mitä hauskaa siinä sit on? ;)





Tänään on mennyt hyvin, ja eilenkin meni ihan ok. Mun ei vaan oikeasti tee enää mieli mitään muuta ruokaa ku kahvia ja muroja. Ja kun ei tee mitään muuta mieli, niin kaikkea muuta tulee tietty syötyä sit aika vähän. Et vaikka niistä muroista niitä kaloreita sit kertyy, niin tuleepahan paljon kuituja samalla. Mä siis syön vaan niitä lese-muroja (tyyliin fitness), koska kaikki suklaa ja riisimurot on vaan niin ällöttäviä.


Oon muuten aina ollut tosi nirso ruoan suhteen, mutta tän ruoalla leikkimisen aikana (jos tätä nyt sellaiseksi voi kutsua) musta on tullut aina vaan nirsompi. Oon jättänyt tosi monia eri ruoka aineita about kokonaan pois, tai että syön niitä ihan maksimissaan kerran viikossa. Tällasia on esim. punainen liha, juusto, pasta, riisi, vaalea leipä, ketsuppi, about kaikki jogurtit, kaikki makeiset, monet vihannekset (tiedän et ne on terveellisiä, mut ne on vaan niin pahoja) ja niin edelleen. Mä oikeasti luulen että mulle iskee joku ravintoaineiden puutostila :S
No, toivottavasti ei kuitenkaan...









Love,
Marissa



Ps. GRRRR! Joku ketale oli mennyt lainaamaan sen anoreksia kirjan sieltä kirjastosta, samperi soikoon. Siinä meni multa taas hyvät thinspot sivu suun :((

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti