sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Unknown drunken injuries


Olen paha ihminen. Aiheutan läheisilleni niin paljon huolta ja vaivaa.


Ne synttärit meni ihan perseelleen. Ei välttämättä muiden mielestä, mutta monta alkoholitonta kuukautta ja päivällisen puuttuminen saivat mut aikamoiseen kuntoon. Muistikuvat tolta lauantai-illalta on vähintäänkin huterat. Tänään olen sitten laskenut kehostani löytyviä uusia mustelmia, joita löytyi enemmän kuin laki sallii.


Tuntuu että myös mieleni olisi mustelmilla. Hävettää niin helvetisti, päätin sitten oksentaa oikein kunnolla siellä kaverin synttäreillä. Kaikki kuuli, tutut ja vieraammat. Niin, ja nyt ahdistaa vielä enemmän mennä huomenna kouluun, kun tietää että ne kaikki katsoo mua taas sillä tavalla. Niin kuin mä en muka itse tietäisi miten säälittävä trainwreck mä olen. Ei tarvii tehdä siitä niin suurta numeroa.

Kertokaa mulle miten mä saan pidettyä pääni pystyssä huomenna?



Tänään olen sitten tehnyt kaikkeni, että vaikuttaisin edes mun vanhempien silmissä jotenkin ihmiseltä. Paino oli kaiken sen oksentamisen jälkeen pysynyt samassa kuin viime viikon sunnuntaina. En ole tyytyväinen, mutta tää oli kyllä jo tiedossa, koska olen ollut aivan liian sosiaalinen. Ja kun mä menen ihmisten mukana, niin en mä silloin osaa kieltäytyä, jos joku haluaa mun kanssa vaikka kahville tai syömään. Jos joku oikeasti haluaa viettä mun kanssa aikaa, niin eikö suostuminen ole vähintä mitä mä voin tehdä? Itken sitten läskiahdistusta joskus keskiyöllä kun se ei häiritse ketään.


Ei mua edes normaalisti haittaisi toi liika juominen, tai tää helvetillinen krapula. Ne mä vielä kestän. Ainoa asia mikä mua oikeasti pelottaa on se, että eilen mun kulissit oli niin lähellä kaatumista. Ja niin ei saa enää tapahtua. En saa enää sanoa ääneen sitä, että olen mielestäni lihava. En saa oksentaa laihtumis tarkoituksiin. En saa olla sellainen, koska mun täytyy nousta sellaisen yläpuolelle. Olla parempi, viisaampi ja laihempi. Olla täydellinen.

Nyt katsomaan pirates of the caribbean 2 :))



Love, Marissa

4 kommenttia:

  1. itselläni oli jonkin aikaa sitten sellainen vaihe että aina jos koskinkaan alkoholiin olin aina vessassa pää pöntössä, kai se liittyy siihen että humaltuneena on vaikeampi pitää kiinni itsekontrollista yms. :((

    VastaaPoista
  2. Mistä sä sait ne mustelmat? En osaa muuta neuvoa huomiselle, että yrität vain olla normaalisti. Jos joku mainitsee jotain överikänneistäsi, voithan aina sanoa vahingossa ottaneesi hieman liikaa ja pahoitella mahdollista häiriötä.

    Mulla on ihan sama vanhempien ja ystävien kanssa. Olen aina niin iloinen ja kun muutkin syövät, teen kuten hekin. Ja illalla itken ja hakkaan tyynyä.

    Ja minäkin olen alkanut avautumaan ongelmistani kännissä jo aivan liikaa. Pakko pitää itsensä tiukemmin kurissa.

    Pitää pysyä voimakkaana, tsemppiä! <3

    VastaaPoista
  3. oi,voi!Todella kurja tilanne!Just ton takia en juo ja olen huono ystävä kun kieltäydyn näkemastä! Se olo, kun aamulla muistelee mitä tuli paljastettua ja päälle se olo tila joka tulee viinasta ja tyhjästä vatsasta! En tiedä miten neuvoa, koska itse pakenen tilanteita katkasemalla yhteydet tai ruokaan! Ei hyvä! niin, ja sinne kouluunhan on mentävä! Mutta jos ne on sun ystäviä, on ne varmasti vain huolissaan susta ja haluaa auttaa tai tietää ettei kannata puhua tapahtuneesta! Onkos mahd. et nekin on menettäny muistin???Pää pystyyn,tsemppiä ja paljon voimia sinne!!!

    VastaaPoista
  4. "En saa olla sellainen, koska mun täytyy nousta sellaisen yläpuolelle. Olla parempi, viisaampi ja laihempi. Olla täydellinen."

    Kuin mun suusta, freak.

    VastaaPoista