torstai 16. syyskuuta 2010

7 pientä palasta mun elämästä


Kiitos kaunis kuuluu marie.:lle js Neph:ille, kiitos haasteesta :)


Tää on nyt ollu jo joillain, mut ajattelin haastaa:

Lupun (kottaraistanssit)
Äs:n (wanna be size xs)
Peppiinan (peppiina)
Surrycen (wanted!)



Ja tietty ihan kaikki muutkin ihanat, jotka tän vain haluaa/ viitsii tehdä.
sori muuten etten osannut linkittää :(


1. Vihaan liikuntaa. Oikeasti, en tiedä mitään inhottavampaa. Sen takia olen itseni tähän sotkuun saanutkin. Surullista on, että eläisin mielummin minimi kaloreilla, kuin kävisin päivittäin rääkkäämässä itseäni lenkkipolulla.


2. "Keräilen" kynsilakkoja. Niitä ei voi olla liikaa, ja aina on joku värisävy mikä vielä puuttuu. Laitan kynsiäni myös todella usein, ja jotkut ihmiset jopa huomauttelevat asiasta.


3. Valehtelen ihan kauheasti. Olen yrittänyt vähentää sitä, mutta sitten taas löydän itseni selittämässä jotain ihan omaa. Tai jos en valehtele ihan suoraan, niin sitten joko vääristelen totuutta, tai salailen asioita. Toisaalta salailen lähinnä asioita, joita tiedän että toinen ihminen ei haluaisikaan tietää. Saatoin esimerkiksi usein valehdella vanhemmilleni, että olin menossa kaverin luo kun olin oikeasti menossa kotibileisiin silloisen poikaystäväni luo, koska tiesin että he eivät olisi halunneet kuulla totuutta.


4. En osaa olla hiljaa. Minulle tulee kauheat paineet, jos olen porukassa, ja yhtäkkiä onkin hiljaista. Yleensä päädyn näissä kohdissa laukomaan jotain niin tyhmiä juttuja, vain koska minun on äkkiä sanottava jotain, ettei hiljaisuus muutu epämukavaksi.


5. Haluaisin ammatin muodin parista. Häpeän tätä aika paljon, enkä sanoisi tätä tosi elämässä ääneen. En kehtaisi, koska vanhempani ovat jo ilmaisseet melko selvästi, että se ei heistä olisi "oikeaa työtä". Ja jotenkin ajattelen, etten siksikään voi sanoa tätä ääneen, koska en ole tarpeeksi laiha työskennelläkseni ihanien muotiluomusten ja kauniiden mallien keskellä.


6. Olen TOSI usein kipeä. Olen koulusta pois sairastumisen takia joka ikisessä jaksossa. Huono immuunijärjestelmä, vai?


7. Yleinen laiskuus on pahin viholliseni. Osaisin tehdä moniakin asioita nykyistä paremmin. Monet koulujutut olis mennyt paljon paremmin, jos olisin viitsinyt uhrata niille niiden ansaitseman määrän aikaa.



Olen miettinyt, että voisin toteuttaa jotain tällasia erilaisia postauksia vähän useamminkin, että jos teillä on jotain ideoita, niin ehdotuksia otetaan ilolla vastaan :)

(kuvapostaus ei ainakaan tällä hetkellä ole mahdollinen)





Love, Marissa

5 kommenttia:

  1. Hei sielunsisko, löysin samankaltaisuuksia (jossain määrin): 2, 3, 4, (5), ja 7, ei nyt suoraan, mutta samantapaisia piirteitä kuin mussa :D

    Ei tuu mitään erikoispostauksia mieleen... mut voin heittää jos jotain tulee :) ♥

    VastaaPoista
  2. Olipa rohkeaa myöntää tuollaisia puolia itsessään ja varsinkin valehtelu kohtaan jumituin! Itse olen kutonut vuosien varrella aikamoista valheiden verkkoa! En ollakseni ilkeä tai paha, mutta pelkään usein totuuden myöntämistä ja toisten satuttamista! Vähän tän tyyppisestä aiheesta just itse kirjoitin. Voisit syventyä jokaiseen noista aiheista tarkemmin!=) Lukisin itse ainakin mielenkiinnolla!

    VastaaPoista
  3. 1. ja 5. koskevat myös minua. Tosin olen huomannut lähiviikkoina urheilun olevan yllättävän helppoa. Ehkä kuntoni on noussut ja se ei ole ihan yhtä tuskaista kuin ennen? En tiedä. Ehkä siihen on tullut vain lisää pakkomielteisyyttä mukaan.

    Ja muodista, siitä olen ihan laittoman kiinnostunut. Paljonko minulla nytkin menee aikaa 90 ulkomaisen muotiblogin seuraamiseen ja NY fashion weekin mallistojen tutkailemiseen... Mutta täytyisi jotenkin olla niin HYVÄ jossakin, että alalle pääsisi. Lahjakas ja inspiroiva suunnittelija, taitava valokuvaaja, hyvä kirjoittaja... Lisäksi mahdollisuudet ovat Suomessa erittäin rajalliset. Muoti on täällä niin lapsenkengissä.

    VastaaPoista
  4. Kirjastosta oon koittanut katsella, mutta tuntuu olevan aina lainassa. Harmi koska haluisin kuitenkin lukea sen!

    VastaaPoista
  5. purrr voi kiitos haasteesta! ♥ ja komppaan xoxoa, rohkea veto toi valehtelujuttu. tuo vähän paineita omiinkin tunnustuksiin, tahtoisin olla rohkea ja rehellinen mutta häpeän hirveästi pienimpiäkin puutteitani ja sitten häpeän sitä että muut uskaltaa tunnustaa sellaiset ja minä en.

    VastaaPoista