maanantai 20. syyskuuta 2010

2468... well, more like 3579


Päätin tänään aloittaa ton 2468-dietin, koska mulla ei oikein ole ollut mitään virallista suunnitelmaa, ja musta tuntuu että siitä mun huono painonputoamisvauhti johtuu.


Eli, suunnittelin helpottavani tota sen verran, että noi numerot oliskin 3579. 200 kaloria on vaan mulle aivan mahdoton, koska mulle on arkipäivisin niin paljon perheen yhteisiä ruokia, et niistä vaan väkisinkin kertyy :(


Porukat on vaan aina paikalla, eikä niille enää kelpaa mitkään mun selitykset. Tänään alkoi siis tolla 300. Olen tehnyt hienot suunnitelmat ja ruoka-ajat tälle päivälle, ja tähän mennessä olen pysynytkin niissä. Odotin ihan että olis tullut ihan helvetillinen nälkä, mutta ei se nyt pahemmin ole iskenyt. Olen vaan juonut ihan tolkuttomasti vettä ja kivennäisvettä (koska se pitää nälkää paremmin, ku kuplat täyttää vatsaa).


Vesi on vaan niin ihanan turvallista. Vesi on aina sallittua, toisin kuin miltein kaikki muu. Miltei kaikesta muusta ahdistuu, ja niin toisaalta kuuluukin. Mutta vettä saa juoda aina, ja juuri niin paljon kuin mieli tekee. Riittääkö jo tää hehkutus?


Olen todella ylpeä tästä päivästä. Syömiset on mennyt tänään hyvin (kerron tarkemmat määrät huomenna, kun tänään syön vielä jotain iltapalaa, katsoo nyt miten paljon kaoreita on jäänyt jäljelle... tietty mitä vähemmän sen parempi). Olen myös tänään miltein koko päivän tehnyt koulu hommia, lukenut yo-kirjoituksiin, ja istunut kirjastossa tunti toisensa perään. Olen myös liikkunut jonkun verran, kulutusta taisi tulla noin 140 kalorin edestä.


Tää postaus on nyt aika luettelomainen, mut välillä näinkin :)

Huomenna pitääkin sitten pärjätä 500 kalorilla, mut eiköhän se tän päivän jälkeen onnistu.



Tsemppiä ihanat!




Love, Marissa
_
Ps. Aivan!! Ja päivää piristi myös se, että ketään kavereista ei maininnut mitään lauantaista. Kyllä tällä iloisella tekohymyllä pysyy ne huterimmatkin kulissit pystyssä ;)

3 kommenttia:

  1. Musta tuntuu, että voisin yrittää 3579-dieettiä sun kanssa. Teen parhaani :) Kyllä säkin onnistut, pidä vain mieli pirteänä. Paljon paljon tsemppiä! Ei se loppujen lopuksi ole lainkaan vaikeaa.

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä <3 Oot ihanan vahva :)

    VastaaPoista
  3. Älä näännytä itsees ihan kokonaan. Kouluhommat sujuu paremmin kun aivot on ravittu :)

    VastaaPoista