keskiviikko 22. syyskuuta 2010

I will try to fix you

En jaksa, pää räjähtää, ja keskityn siihen, etten ala itkemään.
On pakko tulla jonnekin selittämään...


Mulla on niin paha olo. Ihan kaikesta. Mä olen vaan niin itsekeskeinen et oikein pahaa tekee. Mä ja mun pienet itse aiheutetut ruoka ongelmani. En vaan tajua muiden oikeita ongelmia, kun on niin kiire vaan tuijottaa koko ajan omaa napaa!
Mulle TODELLA tärkeä henkilö joutui tänään sairaalaan. Kun juttelin sen kanssa puhelimessa, se sano et sillä on molemmissa käsissä pari eri letkua, ja sille syötetään ihan helvetisti kaikkia lääkkeitä... Koska nää välkyt lääkärit ei tiedä mikä sillä on vikana!

Mä en saa itkeä, koska vanhemmat alkais vaan kyselee, ja sit itkisin kahta kauheammin. Ja se itku ei vaan loppuis, joten on pakko pitää pokkaa. Puhelimessakin oli pakko pysyä lujana, kun toinen on ihan hermoraunio siellä langan toisessa päässä. Tää on vaan jotain niin kamalaa, tää ihminen on mulle niiiiin rakas, olen tuntenut sen aina, ja se on aina ollu yks niistä ihmisistä, joka oikeasti tuntee mut, ja rakastaa mua just tällasena.

En vaan kestä, miksi aina just sille täytyy sattuu kaikkee tällasta.
Mikään ei nyt kiinnosta, ei yo-kokeet, eikä ainakaan syöminen. Mitä vitun hyötyä ruoasta nyt muka on?


Menen nukkumaan



Heartbroken, Marissa

2 kommenttia:

  1. olen pahoillani! Nuku yön yli ja toivottavasti aamulla kaikki paremmin!Voimia!

    VastaaPoista
  2. Pystyisitkö mennä tapaamaan häntä? Se voisi helpottaa kummankin oloa, ehkä. Koeta jaksaa!

    VastaaPoista