perjantai 10. syyskuuta 2010

Can't get no love without sacrifice


Musta ei ikinä tule noin kaunista. Sen mä tiedän itsekin. Ja vaikka musta jostain syystä tuliskin muiden mielestä ihan nätti, en mä itse tule pitämään tosta tyhmästä paksukaisesta joka mua peilistä katsoo. Niiden on helpompi pitää tosta ihmisestä kuin mun, koska niiden ei tarvitse kestää sitä 24 tuntia vuorokaudessa. Niiden ei tarvitse mädäntyä siinä kropassa ja kestää sitä sen jatkuvaa valitusta siitä miten se on syönyt taas liikaa.



Niin. Mahdollisuus siihen, että näyttäisin ikinä miltään muulta kuin tuolta valaalta mikä peilistä kurkaa on tällä hetkellä aika pieni. Eiliset kalorit oli jossain 650 paikkeilla, mut tänään tää valas sit anto pakkosyöttää itseää yli peruskulutuksen. Joo, naurakaa ihmeessä, sen mä olen ansainnut.



Mut en huomenna. Huomenna mä en syö (tai ainakin aivan maksimissaan 600 kaloria). En vaikka helvetti soikoon noi kuinka yrittäis sitä "sä olet kipeä, etkä parane ellet syö edes jotain". Eikö ne huomaa, että mä vittu syön koko ajan. Eikö ne näe, että ruokaa tää pullukka tässä nyt vähiten tarvitsee.



Ja kyllä, tiedostan ehkä jotenkin ettei mun kuuluisi ihnota itseäni, ettei se sovi normaaliin käytökseen. Mutta kun ei tällaisesta ihmisestä voi pitää. Ei oikeasti.




Im so sorry for letting you down. I promise that tomorrow will be a better day.




Love, Marissa

1 kommentti:

  1. Sano että söit jo, kipeänä ei ole nälkä, nuhaisena ruoka ei maistu miltään = pahalta ja kerro, että osaat syödä itsekin ilman hirmuista tuputtamista ja syöttämistä.

    Tsemppiä ♥

    Btw, tuli tässä mieleen et kipeenä on peruskulutus suurempi kun keholla on käynnissä joku torjuntareaktio bakteereille/viruksile tai mikä ikinä onkaan sairastuttanu sut. Lisäks jos on kuumetta ni sekin on plussaa aineenvaihduntaan.

    Mullekin usein tuputetaan hirveesti ruokaa kipeenä ja paino on silti laskenu vaik on syöny 1800kcal ja vaan maannu sängyssä (eli ei edes sitä hyötyliikuntaa et kävelis keittiöön laittamaan teetä).

    VastaaPoista