sunnuntai 4. lokakuuta 2009

Vitutus on puoli ruokaa


Ihanaa, yli 20 uutta postausta tullu sillä aikaa kun olin Helsingissä.
Alan lukemaan ja kommentoimaan niitä heti kun saan tän kirjoitettua :))
Täytyy myöntää, että arkeen on taivaallisen ihanaa palata, kiitos teidän ;) <3


Eilinen oli siis mun boostaus päivä. Aivan kauheaa, mulla meni laskut siis _aivan_ sekaisin. Söin vaikka mitä ja aion listata ne nyt tänne, että tekin tiedätte millainen ällöttävä porsas olin eilen

-muroja
-salaattia
-puolukka piirakkaa
-hapankorppuja
-muffinssin
-karkkia

...


Siinä tais olla kaikki. No, oli se sentään etukäteen suunniteltu. Oonko mä ihan kauhee ruokaimuri?
Todellakin, jos multa kysytään ://



Tänään on mennyt syömiset ihan hyvin, ja päivän loppusaldoks tulee mitä luultavimmin joku 465 kalorii, eli jääpä kuitenkin alle sen 600 minkä alla sen on joka päivä pysyttävä.
Ai niin, ja oli hauskaa Helsingissä, ihan oikeasti. Sellast iloista illan viettoa, katottiin leffaa ja leivottiin xDD




Nyt oon ihan koukussa skins sarjaan, oon katsonut joku 9 jaksoo netistä ;)


Mikä on teidän lemppari TV ohjelma? :)





Love and happy sunday,
Marissa <3

5 kommenttia:

  1. et sä mikää ruokaimuri oo :D ethän ees nii paljo syöny, joten ei tartte tuntee syyllisyyttä (:

    mikähän ois mun lemppariohjelma telkkarissa..? tykkään kaikist mahollisist kilpailuista niinku Dirty Dancing, Huippumalli haussa, Idols, Biisikärpänen, Talent, BB, Selviytyjät, Kauhukeittiö jne. mitää sarjoi en oikee kato paitsi tietty Salkkareita :>

    hihii, nyt jäin miettii et mitä ohjelmii tykkään kattoo :D no joo tykkään kyl kaikist ruoanlaitto-ohjelmistaki. kai se on kiva kiusata itteään kattomalla mitä kaikkee sitä vois syödä.

    VastaaPoista
  2. ei se ehkä ole niin kamalaa jos joskus vähän repsahtaa :> kunhan ei oo sitten toistuvaa.
    oi mistä sä katot noita skinssejä?
    se on iha älyttömä hyvä :d

    VastaaPoista
  3. Ah Skinssi oli iha huippu sarja ku se viel tuli!!! Pakko oli aina kahtoo joka jakso, ootko kattonu 1 tuotantokauden? :> Et oo mikää imuri, mie oon paljon paljon pahempi ko pääsen murun kaa mässää nii sit se vaa on sillai et ei miu tarvii laihuttaa ja plaaplaa ja sit oonki syöny jo vaikka mitä.. :( :D Mainonnan uhri... :D Jeps kiitos itekki tykkään tosta, vähän vaihteluu :)

    VastaaPoista
  4. ne on luontaistuote, eli ei kai varsinaisesti mikään laihutuspilleri. pakkauksen kyljessä lukee makeannälkään ja painonhallintaan. toimii siten, että hidastuttaa hiilareitten imeytymistä --> kylläisempi pidempään eikä tuu verensokerinailahduksia, joten ei tee mieli sokeria kait :D pakkaus (60 tablettia) maksoi täällä vähä alle 23 euroa. kuuluis ottaa 3 x päivässä 15min. ennen jokaista ateriaa :)

    VastaaPoista
  5. En tiiä.. varmaan joku made in USA. :D Ei ainakaan kukaan suomalainen.. hehehe.

    VastaaPoista