lauantai 24. lokakuuta 2009

I won't stop, I won't say I've had enough!


Three days grace- Break




On uskomatonta miten vahvaksi heikko olo mut tekee.


Mulla on ollut viimeiset 3-4 päivää suht onnistuneita, ja mun olo on niinkuin maailman hallitsijalla. Olin eilen taas Pojan luona, tulin vasta tänään iltapäivällä takas kotiin. Siellä oli pari sen kaveriakin, jotka oli tuoneet mukanaan ruohoa... Eli oli ihan laittoman hauskaa, kirjaimellisesti ;]


Syömiset meni eilen hyvin, joku about 600 kaloria, miinus tietty liikunta, mut en tiedä miten paljon sitä tuli.





Luin just Jessican postausta, ja mä tajusin, että mä oon jojottanut tässä helvetin 60 kilossa jostain kesäkuusta lähtien... välillä vähemmän, välillä enemmän. Mut mä olen päättänyt laihtua jouluun mennessä! Ja mähän en ole vielä valmis tän laihdutuksen kanssa. En lähelläkään.




Motivaatiota tulee nyt niin joka suunnasta. Aloin eilen tekemään thinspo-vihkoani. Tai siis en ole vielä ostanut sitä itse vihkoa, mutta leikkelin vanhoista lehdistä kaikkia kuvia, ja muuta sellaista. Ja tää poika on myös todella suuri motivaation lähde. En mä halua olla sen seurassa tän näköinen. Ei, mä haluan olla kevyt ja kaunis. Ylpäyden ja kateuden aihe, enkä mä välitä miten tyhmältä tää kuullostaa. En nyt, kun mulla on tää laihdutuksen euforia näin hyvin päällä ;)



Oletteko muuten katsoneet ikinä World fshion channel:ia? Aivan mieletön kanava, oon tuijottanut sitä tänään silmät pyöreänä varmaan joku 2 tuntia. Sieltä siis tulee esim. kaikkia muotinäytöksiä, ja ne mallit on siis aivan sanoinkuvaamattoman upeita... Parasta tinspoa mitä tv:stä löytyy ;)

Ai niin, tänään on mennyt kaloreiden osalta ihan hyvin, kaloreita on tähän mennessä tullut 500, mut saatan vielä syödä omenan, jolloin ne nousis johonkin 550 : / Ehkä on parempi jättää se omena kuitenkin syömättä, mut katsoo sitten

Hyvää lauantaita, and think thin skinny bitches

Love,

Marissa <3

Translation:

3-4 days with about 550 calories... too much maybe? Was at this guys place yesterday, and had soo much fun :D oh, and im feeling weak... such a great feeling. Makes me realise im on the right track :)

4 kommenttia:

  1. Kusin tänkin päivän, vaaka näyttää 2,5kg enemmän taas. ._____. Oisin kerrankin onnistunut, sitten _PAKOTETAAN_ syömään normiruokaa, leipää ja kakkua TÄHÄN AIKAAN ILLASTA.. Ja vielä omatoimisesti ahmin puoli kiloa viinirypäleitä. -.-'

    Mä en taida onnistua koskaan. :(

    VastaaPoista
  2. Voih, voimia sinulle, 550 on hyvä määrä. Itse tosin tunnen lihoavani silloinkin. Tunnen lihoavani vaikka en söisi mitään.

    Minulla on tuo sama, aijon jouluun mennessä oikeasti laihtua.
    Mimmoisen thinspo vihon teet? Mitä kaikkea laitat siihen? Kaipaisin pieniä vinkkejä omaani ajatellen :)

    Voimia <3

    VastaaPoista
  3. uulalaa, good job! :) hyvä et oli hauskaa siel pojal :))

    VastaaPoista
  4. jeez, yhdessä me tehdään tä!<3 :) paasto on pitäny tähä asti hyvin, parin tunnin pääst sit puuroo tjn :> stay strong sinä myös! :))) <3

    VastaaPoista