keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Who has the final say? You... or the cookie?


Ei mitään kirjoitettavaa...



Laihdutus on mennyt paremmin kuin eilen. Jänistin aamulla, enkä uskaltautunut vaa'alle. Syynä oli eilis illan mättö. Ylöspäin pyöritettynä joku 1400 kaloria, hyi vittu...



Mut ei siitä sen enempää. Tänään oli koulussa kokeiden palautukset. Vituttaa, 3 viidestä kokeesta meni aivan totaallisesti perseelleen. Onneksi 2 kuitenkin meni hyvin, ja niistä aionkin kirjoittaa molemmat. Numeroita on siis 9 ½, 8 ½, 7, 7, 6+.

Joo, en siis ole todellakaan mikään super oppilas, kaukana siitä. Mutta onpa mulla silti tää laihduttaminen, jos (ja KUN!!!) tää nyt vaan ottaa taas onnistuakseen :)



Aivan, ja näen poikaa taas perjantaina :))

Ärsyttää vähän, kun yhdelle kaverilleni en viitsi siitä kauheasti puhua, vaikka mieli tekisikin, koska hän on todella masentunut siitä, ettei hänellä ole ketään tällä hetkellä... Tunnen oloni syylliseksi siitä, että minullakin on välillä joku poika, jonka kanssa pitää hauskaa... Olenko ihan seonnut, kun tunnen siitä syyllisyyttä? O__o

...olen seonnut, sen tiedän muutenkin...



Tänään kalorit ovat jossain 590, ja kun siitä miinustaa mun liikunnan kaloreita tulee vain 480 :)

ihan hyvin... Tavoitteena on tälle viikolle 680 kaoria per päivä, 4760 koko viikolle.

Olen myös päättänyt, että ellei jouluun mennessä mulle ole kertynyt 42 onnistumis-päivää, en saa syödä jouluherkkuja... Nyt on siis kovimmat mahdolliset panokset pelissä xD

Olen tehnyt itselleni melko suuren listan muitakin sääntöjä, nyt pitää vaan oppia elämään niiden mukaan.




Tulipa pitkä postaus, ottaen huomioon, ettei mulla muka ollut mitään sanottavaa, hehe




Dont let that cookie control you, its poison!



Love,

Marissa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti