lauantai 17. lokakuuta 2009

Shifting your weight, to throw off the pain, you can ignore it



~Paramore - Careful <3

Eiliset kalorit 1320!!


siis, eilen oli ne kaverien leffa-ilta, tai mikä ikinä olikaan... Oli tosi hauskaa (lue: liian hauskaa, paljonpaljon kaloreita) Mulla oli niin normaali olo, kun istuin siinä keittiötason päällä, heiluttelin jalkojani, ja katsoin kuinka muut kävi hakemassa uuden palan pitsaa, samalla kunitse söin sitä omaa palaani. Me juoruttiin, ja selitettiin kaikkea tyhmää varmaan joku 3 tuntia.


Mut normaalilta tunteminen voi käydä kalliiksi. Mun viikon kaloreista on jäljellä enää 2600, eli 650 joka päivälle. Tänään aijon paastota johonkin klo 6-7 asti, koska vanhemmat lähti mökille, ja mun pitää saada parempi olo tosta eilisestä. Olen menossa tänään kaupungille, ja siellä ei tule syötyä mitään, koska ei mulla ole rahaa... Ja mun pitää ostaa kaikkia tarpeellisia ja tarpeettomia vaatteita :))


Mut nyt pitää mennä vaihtamaan vaatteet ja meikkaamaan. Paramoren uuden cdn tahdissa, im in love ;)







Have a great saturday, and stay strong,
Marissa <3>



ps. kiitos 2 uudele lukijalle, ja kaikille vanhemmillekin, en oo ollenkaan tajunnut, et mulla on jo 36 lukijaa. Piristätte tosi paljon, kiitoskiitos (:

3 kommenttia:

  1. oo paramoren uus cd! :D sen kyl haluisin vaik en oo paramoresta ennen tykännykkään :)

    VastaaPoista
  2. aah, eilinen oli kyl nii kivaa!<3 :D mut mul ei tosiaa kyl jääny ne kalorit noi alhasiks ku sul :'( mul o menny vähä ohi tä sun uus plääni, eli miten sä jaottelet noit kaloreit?
    tsemp, pus<3 :)

    VastaaPoista
  3. 650:hän on juuri sopiva määrä eikö vain. ;) Etköhän sinä pärjää, luotan sinuun.
    Tsemppiä<3

    VastaaPoista