keskiviikko 28. lokakuuta 2009

Ei aamupainoa


Päivä alkoi todella huonosti... kävin putarilla, ja näin sieltä jotain todella julmaa, joka iski syvälle.
Hienoa, eli tästä tulisi taas tällainen päivä -.-'

Koulussa oli jotenkin outo olo, ja voi kyllä, vaa'an julmat lukemat selvis ensimmäisen tunnin jälkeen... menkat.

Voi vitun loistavaa!


Kuinka paljon noi vaikuttaa teidän painoon, et tiedän, et mikä mun painosta on mun omaa? Mun on _pakko_ tietää miten paljon oikeasti painan.

Anyway... söin koulussa lämminta ruokaa, jota en yleensä tee. Oli aika pahaa, mut olen menkkojen aikana Todella nälkäinen. Siis kylkiinsattuujamahaanpistää- nälkäinen :[



Koulun jälkeen oli oudon väsynyt olo. Hyvä että jaksoin siirtää jalkaa toisen eteen. Istahdin bussiin, ja laitoin ipodin huutamaan, että pysyisin hereillä edes kotiin asti... Jonkun aikaa siinä istuttuani huomasin, ettei bussi mennytkään kohti mun kotiani, vaan se oli kääntynyt jossain kohtaa, ja oli nyt jo semi kaukana kaupungilta. Todella ärsyttävää!! Kun olin kävellyt takaisin kaupunkiin hyppäsin oikeaan bussiin, ja saavuin noin tunnin yrittämisen jälkeen vihdoinkin kotiin. Siinä teille pieni koonti mun päivästä... tulipahan käveltyä :P


Kalorit on mennyt aika semi hyvin. Koulun jälkeen teki ihan sairaasti mieli suklaata (vitun menkat!) mut pysyin lujana. Kohta on päivällinen... jauheliha kastiketta ja tummaa riisiä... toivottavasti en sekoa sen kanssa : /


Aivan, ja kiitos ihan hirveästi viime postaukseen kommentoineille, etsin niiden innoittamana itselleni miljoona ja yksi erilaista keitto reseptiä netin syövereistä :]
Nyt ei muuta kuin kokkaamaan... mun ruoanlaitto vuoro on luultavasti kyl vasta sunnuntaina, mutta siis viimeistään silloin


Okei, eipä mulla kai muuta. Kalorit tähän mennessä 200, ja aamupainoa en siis aio kommentoida. Tai no... ei ollut laskenut, mutta ei hirveästi noussutkaan. Ärsyttää vaan et mun shoppailu reissu viivästyy D:



You deside how beautiful you will become



Lots of love, and happy wednesday,
Marissa <3

3 kommenttia:

  1. hyvä et pysyit lujana, i'm proud so of you!<3 :) noi sun lauseet sun postausten lopus on vaiks kui kivoi, ihanan thispaavii ja motivaatiot nostavii! :) stay strong nyt loppu päivä viel!<3 :)

    VastaaPoista
  2. öö siis korjaus viime kommenttiin, i'm so proud of you, eikä proud so, jäi toi virhe ärsyttämään! :D

    VastaaPoista
  3. Aww, hyvä sinä ! Toi kalorimäärä on ihanteellinen ainakin mulle joten aww be proud of it, girl! Tsemiä ♥

    VastaaPoista