maanantai 19. lokakuuta 2009

The cup is not half empty as pessimists say... as far as i see, nothing's left in the cup


voi mua porsasta...
musta ei koskaan tällä menolla tule tuollaista,
kevyttä ja kaunista
voi mua valasta...


miten tässä taas kävi näin?


mut on vaan luotu epäonnistumaan...


vielä viime postaukseen joku kommentoi, et musta voi ottaa mallia.


En itse suosittelisi samaa, ainakaan tän päivän osalta.



Eiliset kalorit 850. LIIKAA!
Tämän päivän kalorit tähän mennessä 1150.


Olen sanaton O__O



Syynä tähän on domino keksit.

Olin koulussa syönyt vaan salaattia, ja aamulla noin 2 lusikallista jogurttia kun tuli kiire.. Sit kun menin koulun jälkeen kauppaan, niin mun teki oikeasti fyysisesti pahaa katsoa niitä leivoksia siellä pulla hyllyssä. Mahaan vaan sattu niin paljon.


Ja sit mä tuun kotiin. Molemmat vanhemmat on jossain, ja keskellä keittiön pöytää on avattu domino-keksi paketti. Mä vaan sekosin, ja lappasin niitä suuhun sellasella vauhdilla ettei mitään rajaa. Tää oli niin mun ominta B&P:tä, mut päätin, et oma moka, enkä varmaan oksenna. En enää, ei, mä en vaan suostu siihen...


Joten nyt mä olen valas, mutta onpahan oma tahto. Dominojen jälkeen mut pakotettiin vielä syömään päivällistä. Musta tuntu et olisin mielelläni tukehtunut niihin kalan piikkeihin... En vaan kestä...


Oi, vanhemmat lähti just kauppaan. Loistava hetki käydä lääkekaapilla pöllimässä pari laksaa. Jos taas niiden avulla pääsis edes osasta noista kekseistä eroon, koska tää asia painaa mun omaatuntoa joka sekunti vaan enemmän ja enemmän... Ehkä pari kuppia kahviakaan ei olis pahitteeksi... :)


Kävin äsken vaa'alla, joka näytti 61 kiloa. Ei mitään tietoa miten todenperäinen tää paino on. Otan uuden huomen aamulla, koska toi paino oli kuitenkin otettu heti domino mätön jälkeen : //




Huomiseen kullat, ja anteeksi kilometri postauksesta,
Marissa <3>

edit klo 21
En ole tehnyt illalla muuta kuin kuntoillut pahaa oloani pois. Lääkekaappi oli tyhjä, laksoista siis. Sain pienen paniikki kohtauksen, kun tajusin että pakoreittini oli suljettu. Liikunta oli vaihtoehto nro. 2. Liikunnan jälkeen päivän kalorit noin 920 kalorissa. Tiedän, paljon sekin, mutta aiempaa parempi

1 kommentti:

  1. Domino keksit on paha. Itse sorrun aina välillä niihin. Viimeksi kaupassa pyörin ihan eksyneenä. Käteeni tarttui dominopaketti, onneksi kassajonossa tajusin mitä olin tekemässä ja pystyin viemään sen pois.

    VastaaPoista