keskiviikko 14. lokakuuta 2009

if i traded it all away for one thing, wouldnt that be something?


Tänään oli viimeinen päivä ennen syyslomaa :)

jee!



Olen aloittanut tämän lauseen jo 4 kertaa, hehee. En vaan tiedä mitä kirjoittaa. Tänään on mennyt pitkästä aikaa aika hyvin. Yritän ottaa tän laihduttamisen nyt enemmän vaiheittain.


Mun koko viikon kalorimääräni on 5200.
Sen verran mulla saa tulla ensi viikon tiistaihin asti. Ens keskiviikkona tulee uusi viikon kalorisaldo. Miinustan siitä sitten aina päivän kulutus määrän. Joka päivälle saisi ton mukaan tulla about 740, joka on aika paljon. Mut mä yritin tossa ottaa vähän huomioon sitä perjantain juhlimista. Mennään kavereiden kanssa, ja syötyä luultavasti tulee enmmän kuin tarpeeksi.


Katson youtubesta dokumenttia nimeltä Thin joka on aika hyvä. Mun mielestä kaikki noi sh- dokkarit on aika hyviä, lisää jotenkin motivaatiota... en tiiä minkä takia.


no, joo, eipä mulla ollut oikeen mitään sanottavaa, mut mä lupasin kirjoittaa joka päivä, ja mun pitää alkaa taas saamaan itseni tähän juttuun mukaan ihan 100%





lots of love,
Marissa <3

1 kommentti:

  1. Minulla on tuo sama et kaikki sh-dokkarit vaan lisää motivaatiota :D en tiedä miksi näin. Sinänsä aika outoa.

    Voimia!

    VastaaPoista