maanantai 26. lokakuuta 2009

Pikapikaa päivä 6.


Tänään on siis mun dietin päivä kuusi. Kuten otsikosta saattaa ymmärtää (riippuu jos on lukutaitoinen) niin mulla on aikamoinen kiirus... Sisko on meillä kylässä, ja se on vähän kyylä luonteeltaan, ja mun pitäis ehtii tän postauksen jälkeen vielä lukemaan & kommentoimaan teidän postauksiin, et katsoo nyt jos ehtii. Sori siis, jos jonkun postaus jää kommentitta :)


Nyt liirumlaaruilen ihan liikaa ottaen aikarajan huomioon. Tänään menin myös siskon kanssa koulun jälkeen kahville. Sisko otti kaloreita pursuavan cafe latten, jonkun rasvaa tirisevän suolaisen leivoksen, sekä valtavan muffinin. Mä otin kahvin. No, tietty siinä kävi niin, et se ei jaksanut syödä sitä koko muffinia, vaan yllytti mut syömään siitä loput vajaa puolet. Miks en kieltäytynyt!!! No, olen kotiin tultuani ollut ellips-laitteella, joten toivon että tästä päivästä tulee silti onnistunut, ja et kalorit pysyis jossaan 600. Mielummin vähemmässä, mut se tuskin on enää mahdollista. Mun dietin mukaan mulla olis tällä viikolla päivän kalorimäärä 680, mut se on mun mielestä aivan liikaa. Oi kun tää päivä nyt silti onnistuis, wish me luck, im gonna need it :[


No joo, nyt mun pitää mennä. Tarvitsen kaikkia uusia vaatteita, mut olen sopinut itseni kanssa, että saan ostaa niitä vasta kun olen 58 kg... sitä odotellessa :]
anteeks jos on kauheasti kirjoitusvirheitä, mut en ehdi tarkistaa : //



Love,
Marissa <3

2 kommenttia:

  1. Niinpä, ja itselleni ainakin suuri motivaatio tuossa on noi jouluruuat, kun niitä saa vain kerran vuodessa. Tsemppiä :)♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanasta piristävästä kommentista! :)

    Voimia sinulle! Kyllä me tästä laihdutaan <3

    VastaaPoista