torstai 15. lokakuuta 2009

You gotta swim, swim for your life


Heräsin tänään todella myöhään. Joskus vähän vaille 12 :D
Ihana nukkua välillä oikeesti niiiin pitkään. Mulla on ollut kauheita uni vaikeuksia koko viikon, joten oli kiva herätessään tuntea olonsa levänneeksi. Tai no se on kyllä vale, en mä tuntenut oloani ollenkaan levänneeksi, vaan enemmänkin väsyneeksi. Oon nähnyt kauheaita painajaisia taas ihan joka yö. Ei jaksais mennä nukkumaan, kun aamulla herää, ja tuntee olonsa väsyneemmäksi kuin illalla.

Okei, tulipahan vähän valitettua ;)
Tänään on mennyt... tai en edes tiedä ; / Söin aamupalaksi puolikkaan pullan, koska oli pakko. Siis oikeasti, en olis halunnut, mut porukat tuijotti kaikki siinä vieressä. Tosi epämukavaa, mä inhoan yli kaiken sitä, että mun syömistä tarkkaillaan. Tulee niin possu olo, ihan sama mitä syö... ja varsinkin jos syö sillon pullaa O__O

No mut anyway, sen lisäks söin päivällistä, josta tuli joku 300 kaloria, kai... en mä tiedä. Vähän jotain sellsta kanakastiketta ja riisiä...
Katotaan tänään vielä koko porukalla joku leffa, mut olen jo luvannut itselleni (ja nyt myös teille, rakkaat lukijat) etten ota ainuttakaan karkkia joita tulee olemaan tarpeeksi vaikka koko armeijalle... tai yhtään sitä jäätelöä, joka pakastimesta huuta mun nimeä.

No joo, päästän teidät jatkamaan omia elämiänne, koittakaa jaksaa...
oi, siitä tuli mieleen yks ihana kappale, jota just kuuntelin :)))



Keep your head above beauties,
Marissa <3>


I swim for brighter days
Despite the absense of sun
Choking on salt water
I'm not giving in
I'm not giving in
...I swim





ps. Eiliset kalorit meni johonkin 680, eli mun tän viikon kalorisaldosta on jäljellä 5200-680 eli 4520 kalorilla pitää pärjätä ens viikon tiistaihin asti :))

2 kommenttia:

  1. Voi kiitos, arvostan suuresti.

    VastaaPoista
  2. toivottavasti tää abc nyt oikeesti onnituis. jos ei, niin sitten ei kyllä tiiä miten mun käy.. mutta positiivisellä mielellä! :D

    VastaaPoista