maanantai 5. lokakuuta 2009

Syöminen on yliarvostettua


Poistin mun tän päivän aiemman postauksen. Ei mun tollasta olis tänne alun perinkään pitänyt kirjottaa. Tästä taitaa nyt tulla aika angst postaus, mut en jaksa esittää tekopirteää ihan koko ajan, anteeks


Vanhemmat tuli just kotiin, ja iloisen tyttären rooli meni taas 100% päälle. Päivällinen kiltisti kurkusta alas iloisesti jutellen, ja sitten keittämään kahvia. Siitä omaan huoneeseen lukemaan ahkerasti huomisiin kokeisiin. Näinhän kaikki kiltit tytöt toimii, vai mitä?


Multa on vaan niin puhti pois. Eikä vaan kouluun liittyen, vaan ihan kaikkea muutakin kohtaan. Laihduttaminenkin on jotenkin niin vaikeaa, ja se vie mun kaiken energian. Ruokaakin tarjotaan joka puolella. Ei siitä oo normaalia aina kieltäytyä, enkä mä enää jaksaisikaan. Mut en mä voi tehdä mitään muutakaan...


Tänään mulla on ollu koko päivän tosi yksinäinen olo. Ei ollu koulua, ja vanhemmat kiersi kaupungilla koko päivän. Ei niin, et niiden kotona oleminen vähentäis tätä yksinäisyyden tunnetta. Onhan ne nytkin kotona, ja mä olen huoneessani yksinäni. Niinkuin aina.


Huomenna on koulua. Ja koe. Aineesta jota en ole lukenut kuin yhden sivun, että se tulee varmaan menemään tosi hyvin. Näkeepähän kavereita, ja sisaruksiakin taas viikonloppuna. Eikä tarvii edes matkustaa helsinkiin asti niitä katsomaan, kun ne tulee tänne. Sit pitäis mennä niiden ja niiden kavereiden kanssa juhlimaan. Mä arvatenkin panikoin jo nyt niitä kaoreita. Mä en kestä jos mä lihoan...


Love

Marissa <3

7 kommenttia:

  1. Äiti lähtee sinne ulkomaille yöllä/aamuyöllä ja lupasin mennä saattamaan.

    Hittokun oikeasti pitäisi lukea siihen kokeeseen, eikä istua perse penkissä. >;

    Ps, luin edellisen postauksesi, ja tuttu fiilis tuo kun on pönttö aivan sekaisin. Ihana euforia.

    VastaaPoista
  2. Mä pakenen aika usein sinne maailmaan, heitän eri nappeja sekasin ja saatan juoda vielä jotain viinaakin päälle. Se on jotenkin niin paljon parempi paikka kun tää "oikee" maailma, kun on pumpulia päänsisällä eikä tunne henkistä tai fyysistä kipua.

    Mä en tykkää lentoasemista. Viimeks joku neekerimies kopeloi mun tissit, mulla oli olkaimeton hame ja se tais olla ihan varma että salakuljetan vähintään räjähteitä rintsikoissa tai tissivaossa(jota en omista). Ja sittenku se puhu vaan ranskaa ni yritä siinä sanoa että vittu tassut irti. En viittiny/voinu mitää sanoo ku pelkäsin et se ois luullu et haluun lähtee karkuu ja oisin joutunu vaa hankaluuksii.

    Nomutjoo, sivuun aiheesta aika paljon jo :DD Nyt kuitenkin joudun vaan sinne istuskelemaan, ja ihan suomeen.

    --> Salkkarit.

    VastaaPoista
  3. No en mie sillai muista "miten paljon" mut ainaki 1 ja 2 tuotantokaus :) Itteniki pitäis kokeesee jaksaa skarpata kun ekasta suorituksesta tuli hylätty.. :s Itsehhän sorruin tänään raxiin syömään äidin ja siskon kanssa, vaikka oli kyl ihan mukavaa ja EKAN KERRAN raxissa söin salaattiikin.. :D Ei kyl masu ja paino tykkää..:<

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon.
    Tykkään mielettömästi banneristasi ! :)

    VastaaPoista
  5. Aaaa kyllä vain, just sellaista nettisaittia onkin saanut odotella löytyvän. Suosittelen surffailemaan sinne ;)

    Koeta jaksaa, muista että aina kun kieltäydyt ruoasta se edistää laihtumista. Voimia kovasti, nyt en ehdi kirjoitella enempää. Piristy! ♥

    XOXO, Ginny

    VastaaPoista
  6. Joku turhaatietoa.net tai joku. :D Siellä oli muutaki, "postimerkin nuoelminen kuluttaa 1,5 kaloria" , "pään hakkaaminen seinään kuluttaa 150 kaloria tunnissa" :____D

    VastaaPoista
  7. wau, oot taitava ! (;
    tsemppiä sullekin.<3

    VastaaPoista