perjantai 16. lokakuuta 2009

help me help me wont you?


siis tarvitsen nyt kiperästi teidän apua... Tänään mennään kaverin luo viettämään iltaa teemalla, et kaikki tuo sinne järjettömät määrät karkkia ja kaikkea muuta...


eli, munkin täytyy siis viedä sinne jotain... eli kysymys kuuluu:
Mitkä karkit, herkut, ja muut olis kaikkein vähäkalorisimpia?
Ei silti mitään painonvartija juttuja, koska yks näistä mun kavereista tietää tästä mun laihdutuksesta, ja vähintäänkin se alkais epäilee...


mun pitäis ehtii sinne kauppaan jonkun parin tunnin sisällä, eli koittakaa kullat kiirehtii hienojen ideoidenne kanssa... Mulla pitää siis olla varmaan joku kolme eri tuomista, mut tiedän jo et vien sinne ainakin zero colaa :)


Tänään en ole ehtinyt vielä syödä mitään, mut mun on pakko syödä vähintään päivällinen, ennen tätä illan kalorisotaa : //


Okei, sitten ihan nopeasti, siis eilisen kalorit meni tasan 600. Eli 5200-680-600= 3920. Kyllä mä pärjään tolla tiistaihin asti... oon niin huolissani tästä illasta et ei mitään rajaa, et kirjoitelkaapas äkkiä niitä kommentteja :))




Lots of love,
Marissa <3

6 kommenttia:

  1. no marianne-kekseissä on kai tosi vähän kekseiksi kaloreita! ja sit viet jotain karkkeja, mut ite syöt vaan niitä keksejä!;)

    VastaaPoista
  2. sellasia kuivattuja omenalastuja ilman lisättyä sokeria. Ne on vähän niinkuin sipsejä muttei kuitenkaa :D

    VastaaPoista
  3. Dietorellet, nellies delliesit, läkerolit ja tämmöset. Tai voitko viedä esim suosikki dippikastiketta ja porkkanatikkuja, vaikka vähän sipsejä kans mut syöt ite porkkanaa? :D

    VastaaPoista
  4. joo mäkin tykkään tosta valkosetsa :D nyt en varmaan tarvi enää neuvoja, mutta ihan niinku tulevaisuutta varten.. jus noi kuivatut omenalastut menee sipseistä, vaikka ite en mausta tykännytkään. sitte on kans kuivattuja mansikoita! :D toi dippausjuttu on tosi hyvä, otat jotai vähärasvaisia dippejä + porkkanaa, kurkkua, paprikaa ja sipsejä ja juustoja, mut eihän sun tarvi niitä sipsei ja juustoi syödä! :D mut sitte jos jotain karkkii pitää olla niin nellie dellies salmiakit on parhaita. liäks jossain niissä viinikumi-nalleissa(??) (siis ne pienet värilliset) niin niissä on kait vähiten... en oo tosta kyllä ihan varma.. :) voi kauhee romaani tuli :D

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos.
    En kyllä tiedä miten mun paino noin nopeasti ..

    VastaaPoista
  6. ok, vettä siis! :D se vaan sitten merkkaa sitä että pitää ravata vessassa kokoajan :)

    VastaaPoista