tiistai 13. lokakuuta 2009

I am, im ready to be new again


Olen ollut liian pitkään poissa.


aivan.

liian.

pitkään!


Paljon huonoja asioita on ehtinyt tapahtua sillä aikaa. En ala vatvomaan niitä, koska ette te niitä halua kuulla. En mäkään haluais, jos olisin te. Joten ei niistä siis mitään :]

Olen lihonnut. Aivan helvetisti olenkin. Oho, taisin sittenkin heti alkaa vatvomaan näitä mun huolia, sorry guys.
Tänään tulin vihdoinkin järkiini.




EI. NÄIN. VOI. JATKUA!





Siispä, huomisesta lähtien palaan takaisin arkeen. Päivitän tänne joka päivä niinkuin kiltti tyttö, jolloin mahdolliset repsahdukset on aina kerrasta poikki, eikä jatku esim. VIIKKOA putkeen. Nyt tämä tyttö ryhdistäytyy! Vielä mä laihdun, helvetti soikoon!





huoh... perjantaina on juhlat, mutta siitä panikoin sitten perjantaina. Pidän vaan laihdutuksen koko ajan mielessä, niin kyllä mä onnistun. Ruoka on ollut mua kohtaan niin törkeä, että on aika sanoa tälle paskiaiselle hyvästi, ja siirtyä johonkin luotettavampaan. Kuka sitä nyt pettäjää ja pahoinpitelijää jaksais kauan katsella? Hienot metaforat taas xD








Stay strong girls, and share that movivation!








Love,
Marissa <3

3 kommenttia:

  1. Joo no itsekkin pitäisi saada tämä helvetin läskeily loppumaan.. ÄRSYTTÄVÄÄ! :S
    Koitetaanpa taas koota itsemme yhdessä, eikö vain? :D

    VastaaPoista
  2. Aa kiitti kommentistas. Otetaan vaan molemmat itseemme niskasta kiinni ja onnistutaan ! :--)
    Tsemiä ja voimia! ♥

    VastaaPoista
  3. No toi biisi on todellaki rakkaus! ♥ Hihi. Aww kiitti taas kiva et tykkäät! Toistanpa itseeni tänään ihmeellisen paljon mutta: you can do it luv♥

    VastaaPoista