sunnuntai 18. lokakuuta 2009

Todella sekavaa teksitä (you have been warned)


Eilinen paasto meni vähän päin persettä. Tai siis, sain paastottua 23 tuntia, jonka jälkeen piti mennä syömään iltapalaa, koska vanhemmat oli jo tullut kotiin mökiltä. Ja kalorit nousi 300, wtf?!
Ketään norm ihminen ei syö 300 kalorin edestä iltapalaa. Mut, tulipahan silti aika vähän kaloreita, vaikkei paastoa tullutkaan. Et kai sekin on sit jotain, enpä tiedä :/
Kaloreita siis miinus 300 mun viikkokaloreihin, jäljellä 2300.


Tänään olen syönyt jo aamupalaa, ja olo on kuin porsaalla. Loppuviikon kaloreista on jäljellä siis se 2300, mikä on about 750 joka päivälle. Se on aika paljon, joten toivon, etten sekoaisi siitä ihan täysin. Ei mun ole pakko käyttää kaikkia mun kaloreita (tietenkään)
Menen siis sellaisen netistä (en enää yhtään muista mistä osoitteesta, sorry) löytämäni laihdutus suunnitelman mukaan. Selvennän sitä nyt vaikka tässä, kun en jaksa sepustaa mitään tonne sivu palkkiin, hihi :)


Eli, mun tavoitteena on laihtua 53 kiloiseksi jouluun mennessä.
Siellä nettisivulla kerrottiin, että millä viikoittais kalorimäärällä mä saan jouluun mennessä laihdutettua ton tarvittavan määrän. Ja koska tässä on siis viikko kalorit, eikä joka päivälle jotain tiettyä, voi välillä ottaa vähän rennommin, tai jopa fail mahdollisuus on, kunhan pysyy viikon päätteeksi kalorit suunnitelman sisässä. Eli jos mättöää, täytyy myös paastota.


Okei, musta tuntuu ettei tästä saa nyt yhtään mitään selvää :(
Anteeks, mut mun ajatus ei oikein kulje tänään.
Aamupalalla mun vanhemmat puhu jostain ihmeen rasvaimuista (lol) ja myös siitä, miten mä pysyn laihana vain sen takia etten nykyään ikinä syö mitään...
Eli siis, pitäiskö mun nyt ymmärtää toi niin, et ne tajuaa kyllä tän mun syömisvammailun, mut ei vaan välitä??



Katotaan välittävätkö vittu sitten kun mä painan 53 kiloa :P



"Se parhaiten nauraa joka on laihoin"



Good luck with school starting again,
Marissa <3

5 kommenttia:

  1. Tääkö? > http://www.healthyweightforum.org/eng/calculators/calories-required/

    Mut toi kusee, kato sitä ylintä kalorimäärää mitä se väittää et ois "normimäärä", mullakin tulee siihen lähemmäs 1700! Mä laitoin lähtömitoiks 174/40 ennenkun siihen tuli joku n. 1500kcal, koska sit mun mielest se on enemmän oikeen ne loputki määrät :DD

    VastaaPoista
  2. niimpä, sellane vihko ois varmaa just tosi kätevä! :) aah, tiäks mä oon kyl oikee tosi kateelline sul et miten onnistut ihan joka päivä pitämää sun kalorimäärät nii alhasina! susta mallia vaan, heh :-)
    tsemp<3

    VastaaPoista
  3. jos muistat ton sivun mistä sait ne viikottaismäärät, kerrothan mullekkin? :D en kyl sun vanhemmist tiiä, tuli semmonen olo että jos syöt vähän enemmänkin kuin nyt ni heti muka lihoisit? :/

    VastaaPoista
  4. ja ei ne 300 kcal oo muuta ku ehkä +200g aamulla, ei ne pitemmän päälle vaikuta mitään!

    VastaaPoista
  5. oi ihanasti sanoit (: kiitos sun ihanista kommenteisata oikeesti !
    luen tän postauksen huomen nyt alkaa nimittääin BB ja silleeen et älä ajattele etten kommentoi ! :D <3

    VastaaPoista