tiistai 27. lokakuuta 2009

F is for Food, and Food is for FAT :]


Tänään on ollut eilisen sikailun hyvittely päivä. Kalorit nousi siis eilen ylöspäin pyöristettynä 1100!!! Vähänkö oon possu... O__O



Mut olen päässyt aika hyvin jo sen yli. Tänään on sitten taas mennyt melko hyvin. Tähän mennessä on kaloreita kertynyt joku 550, mut siihen tulee vielä iltapala.
Olin tänään Chloen kanssa kahvilla :]
Kun aloitin kirjottamaan tätä mulla oli sieltäkin vaikka mitä kerrottavaa, mut tietty kaikki ajatukset on jotenkin valuneet pois...


Olen päättänyt etten syö enää vauvanruokaa... Se vaan aiheuttaa aivan liikaa epäilystä mun vanhemmissa, enkä halua huolestuttaa niitä ihan turhaan. Joten, onko jollain jotain vähäkalorisia ruoka ideoita, joilla korvata nää mun mauttomat vähäkaloriset päivälliseni?? Reseptejä tulemaan, pliis... tai edes jotain vaihtoehtoja, kyllä teiltä varmaan löytyy jotain hyvin varteenotettavaa :)



Aivan, ja puntarille pitäis uskaltautua taas huomenna... katsoo sitten huomenna. Olen luvannut, että pääsen shoppailemaan sitten kun olen 58 kiloa, joten tippuis nyt jo tää paino! ;)
Kauhea ostoslista, joka kuin huutaa mun nimeä, ja pyytää tulla toteutetuksi. Pysyypähän sen avulla jäätelöt pakastimessa.


Mun pitäis mennä tekemään vatsa- ja muitakin lihaksia, joten palaillaan huomenna, tai millon sitten ehdinkin :P Olen päättänyt alkaa keskittymään kouluun vähän enemmän, mut kyllä mulla mitä luultavimmin jää silti tälle blogille aikaa :)



stay strong girls,
Marissa <3



ps. kiitos kaksi uutta lukijaa :))

5 kommenttia:

  1. Esim. maustamaton jogurtti (20-40kcal/100g), sekaan pakastemarjoja tai hedelmäpaloja --> HYVÄÄ! :--)

    Tai sit syöt pienen mandariinin (20kcal) tai jonkun muun hedelmän?

    Jos pitää lämmintä ruokaa saada niin sienikeitto tai kasvissosekeitto? Kato pussikeittoja, niissä on vaan joku 30-40kcal/1dl kohden. :---))

    VastaaPoista
  2. reps, fatnot! :DD joo mun on pitäny jo jonkin aikaa alottaa se thinspo-vihko, ei vaa saa jotenki mitenkää aikaseks... mut fashion-tv toimii kans hyvin sen sijast ;)ja huh, sain onneks otteen takas ja kyl tä pv jää alle 1000kcal, onneks sul on kans mennyt hyvin tä päivä! ja noihin resepteihin, ni tietty se sosekeitto on vähäkalorist, ja sit jossai sellases pakaste-perunasuikale-sipuli sekotukses ku meil oli vähä aikaa sit, oli 67kcal/100g... tsempit sulle kans<3 :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos :) Tsemppii sulle, syö paljon hedelmiä ja kasviksia nii iho pysyy hyvässä kunnossa ja kalorit tooosi matalalla :) Tsemppii, sä pääset sinne shoppaileen jo tällä viikolla, pysy vahvana!<3

    VastaaPoista
  4. ei se mitään, yritän :). Kasvisruoka on aika vähä kalorista ja vaikka olisi ehkäpä hieman enemmänkin niin on tosi terv. ja hieman nopeammin kuluavaa. :) jaksele<3

    VastaaPoista
  5. ööööö... -7000kcal on yks kilo! ei kannata näännyttää itteensä ku syömäl 1000kcal päiväs laihtuu viikossa n. 1kg ja se on sopiva vauhti ja jos oot normipainonen unohda laihari! ei tuo kellekkään onnee liiallinen laihuus vaan kannattaa pyrkii terveellisiin elämäntapoihin!

    VastaaPoista