torstai 22. lokakuuta 2009

Läskiahdistus : /


Outoa!


mulla on ollut tänään koko päivän ihan kauhea läski ahdistus. Kaloreita kertyi noin 560, ja siitä sit miinus liikunta. Eli kaiken järjen mukaan mulla pitäis olla siro ja solakka olo, mut EI, eipä tietty ole!

Olin tänään koulun jälkeen kaverin kanssa pari tuntia kaupungilla... sielläkin sovituskopin peilistä kurkisti sellainen valas ettei mitään rajaa.

Huomenna näen sitä poikaa, ja mulla on ihan kauhea paniikki päällä, koska tunnen oloni niiiin lihavaksi, ja kamalaksi. En tiedä mihin vaatteeseen piiloudun, kun näytän kaikissa ihan kamalalta... Toivottavasti tää mun läski ahdistus menee nyt äkiä ohi. Viimeistään tai ainakin huomis iltaan mennessä, kiitos :)
*huoh

Iltapalalla vanhemmat valitti, kun "söit vaan omenan ja tollasen pienen jogurtin".
Helvetti eiks ne tajua, et sekin on mulle liikaa!!
En kestä kun ne yrittää pakko syöttää mua koko ajan, mut sit jos oikeasti repsahdan vaikka kupilliseen muroja, niin alkaa kauhea "ai nyt sä sit syöt tollasiakin... eiks niissä oo liikaa kaloreita... nyt sä lihoat..."



Anyways, stay skinny,

Love,
Marissa <3


Ps. Minne ootte kaikki kadonnu? Ei oo tullu niin paljon postauksia tai kommentteja kuin ennen :/
Haluaisin kovasti tietää miten teillä menee :)

5 kommenttia:

  1. No, niinkun oot varmaan lukenu miul menee ihan Ok:sti ainakin tämän päivän aamupainon kans. :> Hmm itekki mietin samaa et mis kaikki on?? HALOO?! Kiitos niitten lauseitten oliki vähä tarkotus antaa motivaatioo mulle ja tietty muillekki, ketä nyt jaksaa niit lukee.. :p :) Anyway tukenas oon tääl ruudun takan!

    VastaaPoista
  2. Mun eilisen kaloreilla (melkein neljä kertaa toi sun määrä..) mulla olis pitänyt olla se läskiahdistus, ei sulla! Mutta jostain ihme syystä mua ei ahdistanu toi määrä ollenkaan :-D
    Toivottavasti sulla menee hyvin pojan kanssa tänään :-)

    VastaaPoista
  3. Kiitos ♥
    (ja hei, 560 kaloria on tosi vähän)

    VastaaPoista
  4. Sul on menny tosi hyvin. Mieti 560 kaloria on tosi vähän! :)

    Voimia <33

    VastaaPoista
  5. Kyllä siihen pystyy. :)

    560 kaloria on todella vähän !
    Ole tyytyväinen pikkuinen !

    VastaaPoista