sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Crash and burn, young and loaded


Missä te kaikki olette? Mun blogilistalla on viimeisin postaus tullut 19 tuntia sitten :(


Eilinen oli ennalta suunnittelematon boostipäivä. Vittu. Toisaalta, positiivinen puoli tässä oli että vatsa alkoi heti toimimaan. Että ei jotain pahaa ettei jotain hyvääkin.


Tänään on mennyt ihan siedettävästi... meillä on ollut vieraita, niin on ollut pakko syödä vähän sellaisinakin aikoina, jolloin en normaalisti söisi. No, onneksi huomenna on taas arki ja rutiinit :)

Kuullostampa vanhalta ja tylsältä kun sanon noin.


Olen saanut tänään tehtyä yllättävän hyvin kaikkia kouluhommia, jee. Tänään ei siis tarvitse uhrata siihen enää niin kauheasti aikaa... vois varmaan tehdä vähän lihaskuntoa nyt kun on tätä aikaa :)


Ai niin! Mun tietokone on mennyt jotenkin rikki, ja blogger sekoilee, ja vähän kaikki muutkin sivustot. Todella ärsyttävää, mutta toisaalta onpahan sitten ollut aikaa muuhun... Aloitin sitä Hornbacheria, mutta en vielä jäänyt mitenkään koukkuun. Kyllä se tosta varmaan nopeasti paranee, kun en todellakaan varmaan kymmentä sivua edemmäs ehtinyt, haha


Mitkä päivällisvaihtoehdot on vähä kalorisia? Kun mua on alkanut niin ärsyttää se et syön aina sitä yhtä ja samaa (kasviskeittoa)... joku mainitsi postauksessaan kanakeiton, onko siinä oikeasti vaan 70kaloria? Koska siinä tapauksessa mulla on huomenna koulun jälkeen kauppareissu tiedossa. Olis kyllä muutenkin, en todellakaan huomenna ole syömässä tätä yhteistä päivällistä mitä tänään jouduin syömään.


Päivällis vieraat on muuten jotain kamalaa, kun siitä tulee sellainen huutojuhla, ja anoreksian julistus, jos siinä kohtaa ottaa pelkkää salaattia. Toisaalta, kai mun pitää olla kiitollinen siitä että ne välittää mun terveydestä. Eivät vaan välittäisi niin paljon. Ei niiden tarvitsisi olla koko ajan selän takana kyttäämässä. Huoh...


No joo, toivottavasti blogimaailma palaa henkiin viimeistään huomenna, on jotenkin outoa kun tänne kirjautuessa ei ole mitään uutta :S




Love, Marissa



Ps: Aivan, kävin tänään vaa'alla. Paino oli pysynyt samana kuin viimeviikolla, mutta syytän tästä eilistä "boostipäivää". Toivottavasti ensi viikolla menee paremmin.

2 kommenttia:

  1. Mun tietääkseni kala on vähäkalorista, jos tykkää kalasta tietenkin. Kaikki nää kasviswokit sun muut on vähäkalorisia ja tomaattikeittokin taitaa olla vähäkalorista. Toisin, se taitaa kyllä riippua vähän siitäkin, mistä itse tykkää ja mitä siihen ruokaansa uskaltaa pistää (ja kuinka paljon sitä syö). Mä kuitenkin veikkaisin, ettei kanakeitto oo noin vähäkalorista. :ö Millaista ruokaa sä tykkäät syödä?

    ps. Oon sama henkilö, joka kirjoitti Wanted -blogia :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on sellanen tapa, etten koskaan kirjoita viikonloppuisin. Niinkuin oot varmaan huomannut toivotan aina hyvät viikonloput muille yms. Silleen pääsee vähän irtaantumaan noista kaloriahdistuksista yms muusta. Tiedät varmaan. :)

    Noista pienivaihtoehtoisista kaloreista. Ite syön kanssa hirveen paljon kasvissose keittoo, mutta esim saarioisten valmis lihakeitot on tosi hyvii, niissä on vaan 90 kaloria per annos ja kalakeitossa on vaan 180 kaloria.

    Tää viikko vedetään hyvin muru, tsemppiä!<3

    VastaaPoista