torstai 21. lokakuuta 2010

Tomorrow is my dooms day...



Tänään on ollut taas yksi aika tylsä päivä. Sain kyllä tehtyä vähän kouluhommia, mutta en niin paljon kuin olin suunnitellut. Dietit vaihtoon alkaa vartin päästä, niin pitää yrittää kirjottaa nopeasti.

Sen jälkeen jos jaksaa vois kattoa kumman kaa, kun en oo katsonut sitä varmaan kymmeneen vuoteen, haha. Siitä sais kivasti nostalgiaa ennen kuin menee nukkumaan. Tänään ajattelin mennä aika aikaisin nukkumaan, niin ei ehkä tulis sitä melkein joka iltaista mini repsahdusta... muroja, prkl!


No joo, huomenna kaupungilla, ja aamulla vaa'alle. Toivottavasti olen saanut tiputettua sen kilon niinkuin suunnittelin. Ja jos olen, niin olen huomenna iltapäivällä yhden mekon rikkaampi :)


Tää päivä on mennyt hyvin, saa nyt nähdä kuinka hyvin. Kaikki riippuu iltapalasta. Ja mähän aion suoriutua siitä hyvin, ei mitään ylimääräistä, ei ainakaan muroja! Ja nyt mä olen luvannut sen teillekin (teille kaikille 100 lukijalle, oho! koska teitä on noin paljon ilmestynyt hah). Ja enhän mä teitä voi pettää, vaikka itseäni voisinkin.



And you can choose to let it go... just say no.



Love, Marissa

3 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama fiilis tosta, että eihän lukijoitakaan voi pettää luovuttamalla vain laihduttamisessa. Tavallaan tästä on tullut mulle elinikäinen missio, mun oma tehtäväni.

    Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  2. Murot on vittumaisia =S

    Tsemppiä,toivottavasti oikea mekko löytyy :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos, ihanaa että välität! Haleja sinullekin <3

    VastaaPoista