perjantai 22. lokakuuta 2010

Päivän paras hetki tuli, kun näin teidän lukuisat kommentit


Oikeasti, niin ihanaa et viitsisitte kertoa mulle mielipiteenne, ne merkitsee mulle tosi paljon :))


Te kaikki näytitte nyt olevan sitä mieltä, että mun olis pitänyt se mekko ostaa. No, toisin nyt kuitenkin kävi. Mikään ei vaan näyttänyt mun päällä hyvältä. Paitsi yks ihanuus, mut se nyt oli 150euroa! O__O meinas silmät pudota päästä ton hinnan nähdessäni, joten ei varmaan tuu yllätyksenä, että jäi se mekko kauppaan. Vähän jäi kyl kaivelemaan, kun se olis sit ollu ihan täydellinen... mut ei toi hinta kyllä paljon jätä tilaa epäilyille, ei mulla ole tollaseen todellakaan varaa. Huoh...


Mutta kävelin kuitenkin kaupungista kotiin. Eli kulutusta tälle päivälle tuli joku 300, mikä on minuksi ihan helvetin hyvin. Yleensä kulutusta on päivisin joku ehkä 50, jos sitäkään.


Ja ellen ole aiemmin maininnut, niin en siis harrasta tällä hetkellä mitään. Enkä totta puhuen ole harrastanutkaan moneen vuoteen. Kaikki ryhmäurheilu on vaan ahdistanut mua ihan helvetisti ihan niin pitkään kuin jaksan muistaa. Inhosin koululiikuntaa jo ala-asteella. Eli urheilu harrastuksena ei ole ikinä kiinnostanut. Tai siis ikinä aiemmin, ennen tätä laihdutus projektia.


Kävin jossain vaiheessa nuorempana näytelmäkerhossa, ja se olikin mun mielestä ihan parasta. Sai heittää maskit ja rooliasut päälle, ja olla hetken joku ihan muu kuin sama vanha minä. Niin... kuullostaa jotenkin ikävästi tähän mun tän hetkiseen elämään linkitettävältä. Miten joka aamusta kuluu suurin osa naaman maskin piirtämiseen, tarkasti piilottaen minut sinne alle. Jotainhan turvaa sitä täytyy tytöllä olla!


Sori jos on sekava teksi, teen tällä hetkellä miljoonaa asiaa samaan aikaan. Esim syön päivällistä, vaikka ketään ei ole kotona. Toi oli muuten todella vaikea tunnustaa, tuntuu että jotenkin pettäisin itseäni syödessäni ja samalla kirjoittaessani tänne. Kasviskeittoa se vaan on, 70 kalorin lautasellinen.


Tulipa random postaus. Mutta siis kiitos kommenteistanne, vähänkö oli ihana huomata miten monta niitä oli tullut! :D



Lots of love, Marissa

2 kommenttia:

  1. Luen ain sun postaukset mut en aina oo kommentoinu :) jos se mekko oli tosiaan täydellinen, sun täytyy ostaa se vaikka sitten thinspoksi, jos sulla on tarvetta laihtua vielä :o? Ja kyl mäkin aina välillä myöntyvästi syön samaaan aikaan kun kirjotan tänne :-D ja se ei välttämättä todellakaan oo noin kevyttä! Tsemiä (:

    VastaaPoista
  2. Jep, oli kyl tosi kivaa! :) Krapulaki oli sen veronen, en kyllä sortunu mihinkään mässytykseen kun oli sen verran huono olo ettei oikeen tehny mieli syödä mitään :) tsemiä sullekkin pikkane<3

    VastaaPoista