sunnuntai 17. lokakuuta 2010

If you look in the mirror and don't like what you see, you can find out first hand what it's like to be me

Tänään olo on huomattavasti parempi kuin eilen, siis henkisesti. Kuuntelen ihanaa "mättömusiikkia" joka hoitaa huutamisen ja raivoamisen mun puolesta. Onneksi olen yksin kotona, muuten porkuat vois luulla että olen tullut hulluksi, haha.

Kävin tänään aamulla vaa'alla pitkästä aikaa. Painoa oli pudonnut yks kilo viime kerrasta. Ihan hyvin siis.
Eiliset kalorit päätyi johonkin 640, jos muistan oikein. Innostuin illalla syömään muroja -.-' huoh, hyvä taas.

Tänään oli suunnitelma mennä about samoilla kalorimäärillä. Joku 600 on kai ihan hyvä.

Aivan, ja panikoin ens viikolla alkavaa syyslomaa! Olen ihan pihalla et miten tulen selviämään, kun olen kotona 24/7. Äiti on jo sanonu et se aikoo leipoa. Ja ensi viikonloppuna olis taas sukujuhlia tiedossa, ja halua olla silloin nätimpi ja laihempi kuin mitä olen nyt. Eli viikossa kun sais nyt ainakin kilon pis niin olisin tyytyväinen. Vaikeeta siitä kyllä tulee, mut mun on pakko onnistua.


Ja kiitos ihanille kommenteille viime postaukseen, oli ihanaa saada teiltä tukea kun oli itse ihan maassa. Olette parhaita! :))

Palaillaan huomenna, nyt pitää alkaa lukemaan kokeeseen.



Lots of love, Marissa

5 kommenttia:

  1. Toivottavasti musiikki antaa sulle energiaa jaksamiseen. Ja ainakin syyslomalla on aikaa nukkua ja levätä, mitä mä en tosin ehtinyt tehdä. Mun syyslomani loppuu tänään, mutta tarttisin toisen viikon levätäkseni. (tänään olen nukkunut jo 16 tuntia)

    VastaaPoista
  2. Onneks olkoon ton -1kg puolesta!
    Joo se on ihan kauheeta kun selailee tommosia kuvia niin tulee tosi fatty olo ;__; mut kyllä meilläkin on vielä joskus tuommoset yhtä ihanat jalat!

    VastaaPoista
  3. Voi oispa mullakin yhtä hyvä itsekuri kuin sulla...

    VastaaPoista
  4. Totta, heti kun syö vähänkään enemmän niin se tuntuu niin helpolta vaihtoehdolta... Oppisi ensin olemaan syömättä liikaa. ;s Mutta haleja myös sulle ja toivottavasti sun hyvä tsemppi jatkuu ! <3

    VastaaPoista
  5. Ihanaa että olet piristynyt. Onnea painonpudotuksesta :> hih. Kunpa mäkin huomaisin samanlaisen pudotuksen omassa painossani lähiaikoina, antais voimia jatkaan.
    Mulla alkoi tänään syysloma ja stressaan ihan samaa, tulee oleen vaikeaa vältellä äidin kokkailuja.
    ...mutta me onnistutaan yhdessä vai mitä! Tsemppaan sua :>
    Haleja!

    VastaaPoista