tiistai 26. lokakuuta 2010

Oh teacher wont you let me sleep?


Anteeksi etten ole taas jaksanut ilmoitella olemassa olostani. En oikeasti ansaitsisi kaikkia teitä ihania lukijoita, kun olen näin ailahteleva bloggaaja.

On taas mennyt vähän niin ja näin. Sunnuntaina postasinkin, se päivä nyt meni ihan päin jotain. Eilisen kalorit 1200, hyihyihelvetti! Nolointa on myöntää, että tosta 900 kaloria tuli kakusta. Sellasta ällö kakkua, jota voi ottaa yhden viipaleen, ja jo sen jälkeen on sellanen olo, että pitäis yrjötä. Mutta enpä tehnyt niin, ja kalorit jäikin ikävän korkeaksi.

Musta on kaikki mehut oikeasti (kuvainnollisesti) puristettu kuiviin. Energiamäärät hipoo pohjamutia, ja en jaksa edes kirjoittaa tänne, mikä on sentään mulle kuin terapiaa! Se sanoo jo aika paljon...

Kouluhommia on taas liikaa... tai ehkä mä en vaan osaa tehdä asioita ajallaan, ja sitten päädyn valvomaan kello kahteen joko niitä hommia tehden, tai niistä panikoiden... kaks viime yötä on kulunut just noissa edellämainituissa puuhissa... Olen hieman väsynyt, kun kuitenkin mun täytyy joka aamu nousta jo ennen klo seitsemää -.-'

Anteeksi että valitan vaan koko ajan. Oli tänään ihan kivaakin, kun näki kavereita koulussa. Nyt kun syysloma on loppu on ihanaa kun näkee taas kavereita joka päivä :)
Se oli tän päivän pirteyden aihe, ja tietty teidän postauksia on aina hauska lukea.


Aivan, ja katoin SH komediaa youtubesta (tiedän, kuullostaa tosi huonolta, mutta se on ihan paras). Sarjan nimi on Starved, eli jos ette ole katsoneet, niin kurkatkaa :) Itse olen katsonut sarjan pari kertaa kokonaan läpi, kun siitä on tehty vaan yksi tuotantokausi ;(




Lots of love,
Marissa


PS. Vihaan itseäni. Söin tänään liikaa, ja nyt vatsa on turvonnut, hyi saatana

2 kommenttia:

  1. Ei toi 1200 nyt loppujen lopuksi niin paljon ole,mutta ymmärrän kyllä että sua ahdistaa. Haleja<3

    VastaaPoista
  2. Mäkin olen niin väsynyt, niin läski paska että hyi olkoon. Olen vain nukkunut tänään koko päivän, siis ihan koko päivän, ollen hereillä vaan muutaman tunnin. Silloin olen syönyt ja itkenyt.

    Jaksamisia, rakas <3

    VastaaPoista