sunnuntai 10. lokakuuta 2010

I smile, and let people see how happy i _could_ be

Eilinen oli totaalista mättöä, ja koulustressin nollausta. Oikein kunnon lauantai, viihteellehän se sitten kääntyi, alkoholia ja ruokaa aivan liikaa. Ketä ikinä keksi jäätelön kehitti jotain niin vaarallista ettei ole tosikaan!


Ja se lääkäri tuli siihen lopputulokseen että olen ihan kunnossa. Ei siinä mitään. Oli vaan pienet paineet, koska vanhemmat oli varannu mulle sen ajan, en edes tiennyt missä se paikka oli, vaan isän piti heittää mut sinne. En tykkää, mut onneks se on nyt ohi :S


Maanantaina aloitan taas 3579. On pakko, koska tää on jotain ihan kauheaa. Toivottavasti onnistuisin, en jaksais tällasta epäonnistumista taas. Toisaalta mulla on koulu just nyt tosi rankka, et oikeasti kyl tarvitsisin sitä energiaa. Pitää sit vaan hiljentää se ääni pään sisällä joka kehottaa syömään (siis liikaa)


Tää nyt oli vaan tämmonen "dagen efter" hei-olen-elossa-postaus. Toivottavasti saisin huomenna jotain parempaa aikaan, ja ehisin etsiä taas thinspo kuvia koneelle, ettei nää postaukset näyttäis näin kalpeilta


Love, Marissa

3 kommenttia:

  1. Juu, jäätölön keksijä ainakin mun perjantain pilasi totaalisesti! Hulluilta päiviltä kun sai kalliimpia erikois jäätelöitä alennetuin hinnoin! Viimiset rahat sinne ja herkuttelemaan! Tosi tyhmää!!!!!=(

    VastaaPoista
  2. Huhhuh noi lääkärit kyllä, ne uskovat kaiken, eivätkä nä mitään omilla silmillään. Multakin tulee ihan luonnostaan polilla se "Hei, mulla menee hyvin, lääkkeet on auttanut ja on hyvä mieli" -paska. Lääkäri uskoo hymyyni ja luottaa mun rehellisyyteen omasta voinnistani. Kukaan ei huomaa peittelyä. Ja illalla itken, kuinka kukaan ei auta minua. Eihän tässä ole mitään järkeä.

    Sori tässä kommentissa ei ollu kyllä päätä eikä häntää.

    VastaaPoista
  3. Jos sä tarvit energiaa, niin sitten sä syöt niin paljon, että varmasti jaksat! Se on tärkeämpää, ja sekin riittää kun syö hyvin esim. kaksi kertaa päivässä. Voi silloinkin päästä vähillä kaloreilla :--) Aika turha kommentti, ohops.

    Tsemppiä ja haleja ♥

    VastaaPoista